تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

مسابقات جهانی کشتی فرنگی: ایران ناکام بزرگ روز نخست!

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از امروز در شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز شده و امروز ۴ کشتی‌گیر ایران به روی تشک خواهند رفت تا برای مدال بجنگند.

کد خبر: ۱۳۷۰۷۷
۱۴:۱۰ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

مسابقات جهانی کشتی فرنگی

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.
گزارش زنده از مسابقات امروز را در دیدارنیوز دنبال کنید:

دادمرز چهارمین بازنده

ساعت ۱۶:۴۵: پویا دادمرز کشتی‌گیر ۵۵ کیلوگرم ایران در مبارزه دوم خود مقابل بکبولاتوف قزاق شکست خورد تا ناکامی چهار وزن اوب برای ایران تکمیل شود و شانی مدال طلا از بین برود. دادمرز در این مسابقه هر چه حمله کرد حریف مقاومت بی‌پایان بکبولاتوف نشد و نهایتا با امتیاز ۲ ـ ۱ باخت تا منتظر شانس خود برای کسب مدال برنز بماند. به این ترتیب ایران در روز نخست مسابقات ناکام مانده و ممکن است تنها به مدال برنز بسنده کند.

علیزاده سومین شکست ایران را ثبت کرد

ساعت ۱۶:۱۵: ناصر علیزاده در سومین پیکار خود به کشتی‌گیر دانمارکی اما روس تبار یعنی بیسلطانوف برخورد کرد که از نمیانده ایران کوتاه‌تر اما جنگنده‌تر بود. این کشتی نفسگیر با تلاش دو نفر همراه بود اما در نهایت این بیسلطانوف بود که با برتری اندک به پیروزی رسید. اگر او بتواند کشتی بعدی خود را ببرد شانس علیزاده در گروه بازنده ها بالا خواهد رفت.

شکست تلخ محمد علی گرایی

ساعت ۱۵:۴۰: کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی ایران در دومین مسابقه خود و در حالی که شادابی و انگیزه همیشگی را نداشت در مقابل کیم کشتی‌گیر مطرح کره جنوبی تن به شکست داد. گرایی که ظاهرا آسیب دیده است، در وقت اول عقب افتاد و در وقت دوم نیز نتوانست فاصله را جبران کند و در نهایت یک امتیاز نیز در چلنج به حریف داد تا با نتیجه ۶ ـ ۱ باخت تا منتظر ادامه پیروزی‌های کیم در مسابقات آتی باشد و برای کسب برنز به میدان برود.

کولاک دادمرز در وقت دوم

ساعت ۱۵:۲۵: در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در نخستین پیکار خود با اوزترک از ترکیه روبرو شد و با وجود عقب افتادن در وقت اول، توانست در وقت دوم هم ۵ امتیاز را جبران کند و هم با یک امتیاز برتری با نتیجه ۶ ـ ۵ بر حریف از نفس افتاده ترک غلبه کند.  

شکست مختاری در آخرین لحظات

ساعت ۱۵:۰۵: در وزن ۷۲ کیلو گرم محمد رضا مختاری در نخستین مسابقه خود به مصاف غانم کشتی‌گیر فرانسوی رفت و با اینکه تا ۲۰ ثانیه پایانی ۳ بر ۲ جلو بود، اما خاک شد و نتیجه را واگذار کرد تا اولین شکست را برای ایران ثبت کند.  

عزیزبکوف اسیر بارانداز علیزاده

ساعت ۱۴:۵۵: در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دومین پیکار خود به مصاف آتابیگ عزیزبکوف از قرقیزستان رفت و با اینکه در وقت اول به خاطر یک امتیاز اخطار و بارانداز عقب افتاد، اما در سه دقیقه دوم توانست با همین تاکتیک و با یک بارانداز بیشتر بر حریف سرسخت خود با نتیجه ۵ ـ ۳ غلبه کند.  

اولین برد کاپیتان گرایی

ساعت ۱۴:۳۰: محمد علی گرایی کشتی‌گیر وزن ۷۷ کیلوگرم و کاپیتان تیم ملی ایران در نخستین مسابقه خود به مصاف کمنیاشویچ از کرواسی رفت. او در سه دقیقه اول موفق شد با یک امتیاز اخطار و یه سالتو به امتیاز ۵ برسد. در وقت دوم، اما حریف سرسخت او بسیار حمله کرد و توانست ۴ امتیاز بگیرد. محمد علی گرایی با اداره مسابقه در دقیقه پایانی اولین پیروزی خود را به دست آورد تا ایران همچنان بدون باخت باشد.  

چراغ اول را علیزاده روشن کرد

ساعت ۱۴: نخستین کشتی‌گیری که از ایران به روی تشک رفت ناصر علیزاده بود.او در وزن ۸۷ کیلوگرم و در دور اول با نتیجه ۶ بر ۵ میرکو مینگوزی از ایتالیا را مغلوب کرد در حالی که تا دقیقه پایانی نتیجه ۵ ـ ۵ مساوی بود. علیزاده در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان و براندائو از برزیل می‌رود. 

قرعه نمایندگان ایران

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف اکرم اوزترک از ترکیه می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان ندیالکو پتروف از بلغارستان و امانگالی بکبولاتوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان جاکوب بیلز از چک و ابراهیم غانم از فرانسه کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی می‌رود. وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده دیدار میان جانی بور از فرانسه و کیم هیون وو از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی