تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
وزیر اطلاعات را به مجلس دعوت خواهیم کرد

نماینده مجلس: «رئیسی» به تخلفات انتخابات فوتبال ورود کند

سید احسان قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و یکی از منتقدان جدی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری درخواست کرد تا به انتخابات پرحاشیه و جنجالی فدراسیون فوتبال ورود کند.

کد خبر: ۱۳۷۰۶۴
۱۲:۳۶ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

نماینده مجلس: «رئیسی» به تخلفات انتخابات فوتبال ورود کند

دیدارنیوز: قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فدراسیون فوتبال ۶۳ میلیارد در حساب خود دارد که ۴۰ میلیارد آن از محل بودجه یارانه هاست، یعنی دقیقا مربوط به نون و آب مردم است پس در خصوص فوتبال هم مسئولیم هم بقیه را پاسخگو می‌کنیم.

نماینده مجلس سرشناس و منتقد مهدی تاج، به ادعا‌های وی در نشست خبری واکنش نشان داد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فدراسیون فوتبال ۶۳ میلیارد در حساب خود دارد که ۴۰ میلیارد آن از محل بودجه یارانه هاست، یعنی دقیقا مربوط به نون و آب مردم است پس در خصوص فوتبال هم مسئولیم هم بقیه را پاسخگو می‌کنیم.

نماینده مجلس: «رئیسی» به تخلفات انتخابات فوتبال ورود کند

این نماینده مجلس گفت: وزیر اطلاعات را به مجلس دعوت خواهیم کرد تا در خصوص اتفاقات مختلف انتخابات فدراسیون فوتبال پاسخ دهند.

تاج گفته «استعلام قضایی من را به نهاد‌های نظارتی داده اند، آن‌ها بررسی کردند مرا تایید کردند». ما با استناد همین صحبت از وزارت ورزش و نهاد‌های نظارتی سوال خواهیم کرد.

قاضی زاده افزود: فدراسیون فوتبال ۶۳ میلیارد در حساب خود دارد که ۴۰ میلیارد آن از محل بودجه یارانه هاست، یعنی دقیقا مربوط به نون و آب مردم است پس در خصوص فوتبال هم مسئولیم هم بقیه را پاسخگو می‌کنیم. از رییس جمهور می‌خواهم به عنوان عالی‌ترین نهاد اجرایی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال وارد شوند و حوزه بازرسی ویژه رییس جمهور نتیجه تحقیقات را به مردم اطلاع دهد.

منبع: تابناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی