تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هواشناسی ایران؛ از رگبار باران تا خیزش گردوخاک

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در ۱۳ استان و خیزش گرد و خاک در نوار مرزی ایلام و خوزستان خبر داد.

کد خبر: ۱۳۷۰۴۷
۱۰:۰۳ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ از رگبار باران تا خیزش گردوخاک

دیدارنیوز: صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز در گیلان، مازندران و برخی مناطق استان‌های گلستان، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات سمنان و شرق تهران بارش باران و در برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: یکشنبه (۲۰ شهریورماه) در برخی مناطق گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی، دوشنبه (۲۱ شهریورماه) در ارتفاعات گیلان، مازندران، ارتفاعات جنوبی البرز مرکزی بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا امروز شنبه در ارتفاعات واقع در هرمزگان و فارس و همچنین یکشنبه در دامنه و ارتفاعات فارس، هرمزگان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: اواخر وقت چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) در برخی نقاط شمال آذربایجانان غربی و شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته ضیاییان دوشنبه و سه‌شنبه دما در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: امروز و فردا در بعضی ساعات در شرق، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید، در برخی مناطق به‌ویژه منطقه زابل خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا همچنین در ایلام و خوزستان در برخی ساعات سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که خیزش گرد و خاک در نوار مرزی این دو استان دور از انتظار نیست.

ضیاییان ادامه داد: دوشنبه و سه‌شنبه در برخی ساعات در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل و چهارشنبه در بخش‌هایی از غرب و شمال غرب کشور سرعت وزش باد افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: امروز و فردا دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۰ شهریور) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۱ شهریور) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ شهریورماه) اهواز با دمای ۴۵ و۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی