تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

استقلال – نساجی؛ سوپرجام زودهنگام!

تیم استقلال پس از توقف در دو دیدار قبلی لیگ برتر، انگیزه زیادی برای جبران امتیازهای از دست رفته دارد اما نساجی، تیمی سرسخت و پرتلاش حریف امروز (شنبه) آبی‌پوشان پایتخت است.

کد خبر: ۱۳۷۰۴۰
۰۹:۱۳ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

استقلال – نساجی؛ سوپرجام زودهنگام!

دیدارنیوز: در دیداری از هفته ششم لیگ برتر، استقلال میزبان نساجی مازندران است.

دیدار‌های هفته ششم لیگ، با برگزاری ۸ مسابقه روز شنبه ۱۹ شهریور برگزار می‌شود. در یکی از این مسابقات در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۷:۳۰ استقلال با نساجی دیدار می‌کند. استقلال قهرمان فصل گذشته لیگ و نساجی فاتح دوره قبل جام حذفی است. به بهانه این تقابل، نکات مهم این بازی مرور شده است.

۱- استقلال با ۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. با توجه به فشردگی جدول و نزدیکی امتیازات ممکن است سرنوشت استقلال در این هفته بسیار متفاوت باشد. استقلال با پیروزی در این دیدار شانس صدرنشینی دارد و با باخت در این مسابقه احتمال دارد به رده دوازدهم سقوط کند.

۲- نساجی با ۶ امتیاز تیم هشتم جدول است. نساجی در این هفته در بهترین حالت به رتبه دوم صعود می‌کند و در بدترین شرایط در رده سیزدهم قرار خواهد گرفت.

۳- استقلال در ۵ بازی قبلی به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست دست یافته است. این تیم در ۲ بازی قبلی موفق به گلزنی نشده است. نساجی هم یک برد، یک باخت و ۳ تساوی دارد.

۴- استقلال برخلاف فصل گذشته، از جمله تیم‌های برجسته در ارائه فوتبال مالکانه است. بر اساس آمار «متریکا»، این تیم در مالکیت توپ و تعداد پاس تیم دوم لیگ است. نساجی هم در شوت در چارچوب و دقت شوت، عنوان دوم را در اختیار دارد.

۵- استقلال فصل گذشته را به رویایی‌ترین شکل ممکن و با قهرمانی در لیگ به پایان رساند. تیمی که استقلال را بیش از هر تیمی آزار داد، نساجی بود. نساجی تنها تیمی بود که استقلال موفق به گلزنی مقابل آن نشد و به تساوی بدون گل دست یافت. دیدار جام حذفی هم در ۱۲۰ دقیقه نتیجه مشابه لیگ داشت، ولی در ضربات پنالتی نساجی به پیروزی دست یافت.

۶- نساجی در ۸ مصافی که با استقلال در لیگ برتر داشته هیچ وقت موفق به پیروزی نشده است. این تیم ۵ بار در گلزنی مقابل این تیم ناکام بوده و از این نظر در لیگ برتر، بدترین آمار را مقابل استقلال دارد.

۷- تقابل‌های دو تیم استقلال و نساجی در لیگ برتر، در مجموع ۱۰ گلزن داشته که وریا غفوری تنها بازیکنی است که بیش از یک گل به ثمر رسانده است. در بین سایر گلزنان این مسابقه، فقط متین کریم‌زاده و کریم اسلامی در ترکیب ۲ تیم حضور دارند.

۸- حسین حسینی در این فصل خوش درخشیده و با نمره ۷.۰۱ بهترین بازیکن استقلال در این دوره است. در ترکیب نساجی، کریم اسلامی با نمره ۷.۰۵ بهترین بازیکن است. این بازیکن با ۲ گل بهترین گلزن تیمش است.

۹- متین کریم‌زاده، محمدمهدی نظری و شاهین طاهرخانی تنها بازیکنان مشترک ۲ تیم هستند که هر ۳ قبلا برای استقلال بازی می‌کردند و اکنون در نساجی حضور دارند.

۱۰- استقلال در این دیدار ۲ بازیکن خود را در اختیار ندارد. آرمان رمضانی و محمدحسین زواری به دلیل آسیب‌دیدگی در این بازی غایب خواهند بود.

۱۱- یاسر همرنگ داور این مسابقه خواهد بود. این سومین قضاوت همرنگ در این فصل است. این داور سابقه ۸ فصل قضاوت در لیگ برتر را دارد تنها یک‌بار یک بازی استقلال را سوت زده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی