تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

لیگ قهرمانان؛ شکست چلسی مقابل تیم محرمی، شروع خوب رئال و پاریس

در اولین شب از هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، بازی‌های مهیج و نتایج جالبی رقم خورد که از آن جمله می‌توان به پیروزی یاران صادق محرمی برابر چلسی پرستاره در زاگرب و برد تیم‌های رئال مادرید، پاریس و منچسترسیتی اشاره کرد.

کد خبر: ۱۳۶۹۴۰
۰۸:۴۷ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱

لیگ قهرمانان؛ شکست چلسی مقابل تیم محرمی، شروع خوب رئال و پاریس

دیدارنیوز: فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با شکست آبی‌پوشان لندن در کرواسی و پیروزی دورتموند در آلمان آغاز شد.

در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته (سه‌شنبه) دو بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها از گروه E تیم فوتبال چلسی در خانه حریف کروات خود تیم دیناموزاگرب با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

میسلاو اورشیچ در دقیقه ۱۳ تنها گل این بازی را برای نماینده کرواسی به ثمر رساند. صادق محرمی مدافع - هافبک ایرانی تیم فوتبال دیناموزاگرب از ابتدا تا دقیقه ۷۶ این مسابقه در زمین بازی حضور داشت. همچنین پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی جدید چلسی اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد.

در بازی همزمان در گروه G دورتموند در خانه خود به آسانی از سد کپنهاگن دانمارک گذشت و حریفش را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مارکو رویس در دقیقه ۳۵، رافائل گوئررو در دقیقه ۴۲ و جود بلینگهام در دقیقه ۸۳ گل‌های نماینده آلمان را به ثمر رساندند.

زور یوونتوس به پاریس نرسید؛ پیروزی آسان رئال و سیتی در شب توقف میلان

لیگ قهرمانان؛ شکست چلسی مقابل تیم محرمی، شروع خوب رئال و پاریس

در ادامه دیدار‌های شب اول از هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) شش بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها از گروه H تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در خانه برابر یوونتوس با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

دو گل از کیلیان امباپه در دقایق ۵ و ۲۲ پاریسی‌ها را پیش انداخت و گل وینستون مک‌کنی در دقیقه ۵۳ اختلاف را برای یوونتوس به حداقل رساند. در دیگر بازی این گروه بنفیکای پرتغال با نتیجه ۲ بر صفر مکابی حیفا، نماینده اسرائیل را شکست داد. رافا سیلوا در دقیقه ۴۹ و الکس گریمالدو در دقیقه ۵۴ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

براساس این گزارش، در گروه F رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی میزبان خود سلتیک را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. وینیسیوس جونیور در دقیقه ۵۶، لوکا مودریچ در دقیقه ۶۰ و ادن ازار در دقیقه ۷۷ گل‌های رئال مادرید را به ثمر رساندند. در دقیقه ۳۰ این بازی کریم بنزما به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از زمین خارج شد و جای خود را به ادن ازار داد.

در بازی دیگر این گروه نیز تیم لایپزیگ در خانه با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شاختار دونتسک اوکراین شد. ماریان اشود دو بار در دقایق ۱۶ و ۵۸، میخایلو مودریک در دقیقه ۷۶ و لاسینا ترائوره در دقیقه ۸۵ گل‌های شاختار را به ثمر رساندند و محمد سیماکان در دقیقه ۵۷ تنها گل میزبان آلمانی را زد.

همچنین در گروه G منچسترسیتی میزبان اسپانیایی‌اش سویا را با نتیجه ۴ بر صفر از پیش رو برداشت. ارلینگ هالند دو بار در دقایق ۲۰ و ۶۷، فیل فودن در دقیقه ۵۸ و روبن دیاز در دقیقه ۲+۹۰ گلزنان سیتی در این بازی بودند.

از گروه E نیز یک بازی برگزار شد که در آن میلان در خانه سالزبورگ اتریش به تساوی یک - یک بسنده کرد. میزبان اتریشی با گلزنی نوا اوکافور در دقیقه ۲۸ پیش افتاد، اما الکسیس ساله‌ماکرز در دقیقه ۴۰ کار را برای میهمان ایتالیایی به تساوی کشاند.

امشب هشت بازی دیگر در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود که برنامه آن‌ها به شرح زیر است:

آژاکس - رنجرز، ساعت ۲۱:۱۵
اینتراخت فرنکفورت - اسپورتینگ لیسبون، ساعت ۲۱:۱۵
ناپولی - لیورپول، ساعت ۲۳:۳۰
اتلتیکومادرید - پورتو، ساعت ۲۳:۳۰
بروژ - بایرلورکوزن، ساعت ۲۳:۳۰
بارسلونا - ویکتوریا پلژن، ساعت ۲۳:۳۰
اینتر - بایرن مونیخ، ساعت ۲۳:۳۰
تاتنهام - مارسی، ساعت ۲۳:۳۰

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی