تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

احکام جدید بازنشستگان سایر سطوح صادر شد

احکام جدید و فیش حقوقی شهریور ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تأمین اجتماعی در سامانه خدمات غیرالکترونیک این سازمان منتشر شد.

کد خبر: ۱۳۶۹۲۵
۱۹:۳۶ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱

احکام جدید بازنشستگان سایر سطوح صادر شد

دیدارنیوز: در پی صدور بخشنامه اصلاحیه میزان افزایش حقوق مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۱، احکام حقوقی و فیش شهریور ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح این سازمان با اعمال افزایش صادر شده و در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir قابل مشاهده است.

گفتنی است پیش از این مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داده بود حقوق شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح، بر مبنای احکام جدید و با در نظر داشتن مصوبه مورد توافق وزرای عضو هیات امنای سازمان تأمین‌اجتماعی و با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار پرداخت خواهد شد و احکام جدید این گروه از بازنشستگان نیز در همین ماه صادر می‌شود.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این زمینه گفت: با تأکید ویژه ریاست‌محترم جمهور و همراهی دولت مردمی سیزدهم و مجلس انقلابی، حقوق شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح، بر اساس مصوبه شورای عالی کار پرداخت خواهد شد.

وی افزود: احکام جدید این گروه از بازنشستگان روی سایت خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی بارگزاری شده و انشالله از ۲۰ شهریور ماه پرداخت‌ها بر اساس همین احکام جدید انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: برای پرداخت معوقات از اول فروردین تا ماه جاری نیز برنامه‌ریزی در تعامل با کانون‌های بازنشستگی در حال انجام است و به‌زودی نحوه پرداخت معوقات نیز به این عزیزان اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی