تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تاج: ۳ پرونده با منع تعقیب دارم؛ کی‌روش رضایت عمومی را جلب کرده است

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره بیانیه امروز (سه شنبه) قوه قضاییه در خصوص اتهامات او، با اشاره به اینکه ۳ پرونده فوتبالی با منع تعقیب دارد درباره نیمکت تیم ملی گفت: ارزیابی عمومی نشان می‌دهد کی‌روش رضایت جامعه را جلب کرده است. نشست‌هایی در این خصوص در حال برگزاری است و تا چند روز آینده در این خصوص تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

کد خبر: ۱۳۶۹۲۰
۱۸:۲۹ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱

تاج: ۳ پرونده با منع تعقیب دارم؛ کی‌روش رضایت عمومی را جلب کرده است

دیدارنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در اعلام قوه قضائیه اینگونه مطرح شد که من سه پرونده دارم؛ همانگونه که یکی دیگر از نامزد‌ها سه پرونده و نامزد دیگر نیز یک پرونده دارد.

مهدی تاج در واکنش به بیانیه قوه قضاییه با محوریت فهرست اتهامات وی اظهار داشت: در استعلام دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال درباره نامزد‌های حاضر، مشخص شد من سه پرونده دارم، البته یک نامزد دیگر نیز یک و دیگری هم سه پرونده داشت.

وی ادامه داد: البته این موضوع در آیین‌نامه نبود، اما به هر حال انجام شد. در خصوص پرونده‌های منتسب به من باید بگویم همه آن‌ها به فوتبال مرتبط و منع تعقیب برای آن‌ها صادر شده است. پرونده‌های دیگر نیز با توجه به اعتراض سازمان بازرسی باردیگر رسیدگی خواهد شد. یکی از این پرونده‌ها به موضوع به‌کارگیری بازنشستگان و افرادی مانند حیدر بهاروند و محمدرضا ساکت معطوف است. تبلیغات محیطی نیز موضوع یکی دیگر از پرونده‌های مطرح شده است که به سال ۹۵ باز می‌گردد، البته در این پرونده‌ها قرار منع تعقیب صادر شده و اعتراض کرده‌اند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به خبر منتشر شده امروز، تاکید کرد: خبری که امروز منتشر شد جای تامل دارد و درست نیست. اینکه عنوان می‌شود این موضوع از سوی مرکز قوه قضاییه اعلام شده، صحیح نیست چراکه چنین نامه‌ای را به کمیته بدوی و نهاد‌های نظارتی هم ارائه کرده‌اند و آن‌ها صلاحیتم را تایید کرده‌اند. این یعنی چیزی وجود ندارد.

تاج تصریح کرد: اما اینکه جریان‌سازی شود و یک‌شبه آنهم در آستانه انتخابات فضایی را ایجاد کنند و در یک برنامه تلویزیونی به آن بپردازند و از سویی دیگر تجمعی را مقابل فدراسیون فوتبال رقم زده و با نقشه و طراحی نسبت به اجرای آن اقدام کنند، جریان رسانه‌ای است که از سوی برخی افراد مدیریت می‌شود.

وی در واکنش به مطرح شدن نام کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی نیز گفت: یکی از بهترین اتفاقات فوتبالی ما در زمان همین مربی رقم خورد. البته نظر‌ها متفاوت است، اما ارزیابی عمومی نشان می‌دهد کی‌روش رضایت جامعه را جلب کرده است. نشست‌هایی در این خصوص در حال برگزاری است و تا چند روز آینده در این خصوص تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: کاری به جریان‌سازی‌های به وجود آمده نداریم و با آرامش کارمان را ادامه می‌دهیم. در مسائل فوتبالی کاملاً حواس خودمان را به تیم ملی، کشورمان و پرچم ایران معطوف کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین‌ها را برای تیم ملی رقم بزنیم، امیدوارم مثل ۴ سال گذشته دوباره بهترین نتایج را در جام جهانی بگیریم.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی