تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
فدراسیون فوتبال در حمایت از رئیس بیانیه منتشر کرد

اظهارات یک نماینده درباره نقش تاج در پرونده فولاد مبارکه کذب است

فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای در حمایت از مهدی تاج رئیس جدید این فدراسیون، اعلام کرد اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یکی از برنامه‌های ورزشی درباره نقش رئیس فدراسیون در پرونده ۹۲ هزار میلیاردی فولاد مبارکه کذب است.

کد خبر: ۱۳۶۹۱۶
۱۷:۳۷ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱

اظهارات یک نماینده درباره نقش تاج در پرونده فولاد مبارکه کذب است

دیدارنیوز: فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای را درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: «پیرو اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یکی از برنامه‌های ورزشی درباره نقش رئیس فدراسیون در پرونده ۹۲ هزار میلیاردی فولاد مبارکه، به استحضار مردم شریف و جامعه فوتبال می‌رساند که اظهارات وی کذب، مغرضانه و مصداق بارز تشویش اذهان عمومی بوده است.

توضیح اینکه، همانطور که پیش‌تر به اطلاع عموم رسید و توضیحات لازم ارائه شد، در گزارش ۳۰۰ صفحه‌ای تحقیق و تفحص مجلس محترم شورای اسلامی فقط یک بار به نام رئیس فدراسیون فوتبال اشاره شده که مرتبط با اعاده به خدمت ایشان با استناد به ماده ۶۰ قانون خدمت‌رسانی به ایثارگران می‌باشد و هیچ بند و ماده دیگری در ارتباط با ایشان در این گزارش وجود ندارد.

این موضوع پس از نتایج درخشان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ و در آستانه جام ملت‌های ۲۰۱۹ و به منظور جلوگیری از آسیب به فوتبال ملی، مطابق نامه درخواست به شماره ۹۷/۱۰۰/۱۷۳۷ به تاریخ ۹۷/۰۸/۲۴ جناب آقای دکتر سلطانی فر، وزیر محترم وقت ورزش و جوانان و موافقت جناب آقای رحمانی، وزیر محترم وقت صمت در نامه شماره ۲۰۰۰۰/۱/۹۵۴۴ به تاریخ ۹۷/۰۹/۲۱، در سطح کلان دولت و در چارچوب روابط بین دو وزارتخانه ورزش و صمت پیگیری شد و مقام درخواست‌کننده و تأییدکننده مجاز به پذیرش و یا رد این درخواست بوده‌اند. بر این اساس، رئیس فدراسیون هیچگونه دخل و یا تصرفی در پذیرش این درخواست نداشته است.

روشن است آنچه درباره دریافت مبالغی نیز در گزارش تحقیق و تفحص مجلس محترم شورای اسلامی آمده، در واقع مبلغی است که بابت حقوق سه سال به رئیس فدراسیون تعلق می‌گرفته که حتی در صورت دریافت حقوق بازنشستگی به‌عنوان یک حق اکتسابی این حقوق به وی پرداخت می‌شد.

در خاتمه بیان می‌دارد که متأسفانه این موضوع عامدانه و ناجوانمردانه مستمسک یک گروه جریان‌ساز که مردم با آنان و اهداف‌شان آشنایی کامل دارند قرار گرفته تا بدین واسطه علاوه بر خوراک دادن به رسانه‌های بیگانه، فوتبال ملی را آن هم در آستانه آوردگاه جام جهانی به واسطه اغراض شخصی مورد حمله قرار دهند.

بر این اساس، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن اطلاع‌رسانی شفاف درباره این گروه، در آینده نزدیک موضوعات حائز اهمیتی را درباره اهداف این جریان با مردم در میان خواهد گذاشت».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی