تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
لیگ برتر فوتبال ایران

طلسم بردیف و مطهری شکست؛ فرصت‌سوزی سپاهان!

رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران امشب (دوشنبه) با چند دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد که در بازی‌های پایان یافته، تراکتور با هدایت بردیف از سد آلومینیوم اراک گذشت تا طلسم نبردن تیمش شکسته شود، مطهری هم با نساجی به اولین برد خود رسید. اما سپاهان در دربی اصفهان برابر ذوب‌آهن متوقف شد تا شروع خوب زردپوشان در لیگ خیلی زود فراموش شود.

کد خبر: ۱۳۶۸۵۳
۲۲:۰۶ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱

طلسم بردیف و مطهری شکست؛ فرصت‌سوزی سپاهان!

دیدارنیوز: تراکتور تبریز با هدایت قربان بردیف اولین پیروزی فصل خود را در خانه آلومینیوم اراک تجربه کرد.

تیم‌های آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز از ساعت ۱۹ امروز (دوشنبه)، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی کردند که تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

محمد عباس‌زاده گل اول این مسابقه را در دقیقه ۳ به ثمر رساند و رضا اسدی هم در دقیقه ۴+۹۰ موفق به گلزنی شد تا اولین برد تراکتور با سرمربیگری قربان بردیف رقم بخورد. عباس‌زاده تنها بازیکن این مسابقه بود که با کارت زرد کوپال ناظمی روبه‌رو شد.

تراکتور با این پیروزی، امتیازات خود را به عدد پنج رساند و به رتبه نهم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم هم که سومین شکست خود را ظرف پنج بازی اخیر متحمل شد، با چهار امتیاز به رتبه سیزدهم سقوط کرد.

نساجی بالاخره طعم پیروزی را چشید

نساجی مازندران عصر امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف مس کرمان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.

امیرمهدی جانملکی در دقیقه ۷۱ و کریم اسلامی در دقیقه ۸۸ موفق به گلزنی شدند.

طلسم بردیف و مطهری شکست؛ فرصت‌سوزی سپاهان!

نساجی که اولین برد خود را در لیگ بیست‌ودوم با حمید مطهری تجربه کرد، شش امتیازی شد و جایگاه هفتم جدول را از آنِ خود کرد. مس کرمان هم به رده یازدهم سقوط کرد.

علیرضا فغانی داور این بازی به اکبر صادقی از نساجی و امین کاظمیان از مس کارت زرد نشان داد.

سپاهان برای سومین هفته پیاپی پیروز نشد

در ادامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در قالب دربی اصفهان از ساعت ۲۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

شهریار مغانلو در دقیقه ۲۳ برای سپاهان و آرمان قاسمی در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

سپاهان که لیگ را با دو برد آغاز کرده بود برای سومین هفته پیاپی در کسب پیروزی ناکام ماند تا فاصله‌اش با پرسپولیس در صدر جدول به ۳ امتیاز برسد. در آن سو ذوب‌آهن که با مهدی تارتار در دو دربی رفت و برگشت فصل گذشته به یک پیروزی و یک تساوی رسیده بود در این بازی باز هم سد راه سپاهان شد و پنجمین تساوی فصل جدیدش را کسب کرد.

سید وحید کاظمی داور این بازی به محمدامین درویشی و حبیب فرعباسی از ذوب‌آهن و محمد علی‌نژاد از سپاهان کارت زرد نشان داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی