تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

فرمول یک هلند؛ قهرمانی «مکس» در خانه، عصبانیت شدید همیلتون!

مکس ورستپن هلندی، راننده مطرح تیم ردبول دقایقی پیش یک قهرمانی دیگر را جشن گرفت، این بار در خانه و مقابل هزاران هوادار هلندی پرشور که به ارتش نارنجی شهرت دارند. در این میان لوئیس همیلتون، راننده پرافتخار انگلیسی در دورهای پایانی مسابقه خوش شانس نبود و به دلیل استراتژی بد مرسدس نتوانست روی سکو قرار بگیرد و به شدت نسبت به عملکرد تیمش عصبانی و معترض شد.

کد خبر: ۱۳۶۷۸۱
۱۹:۳۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

فرمول یک هلند؛ قهرمانی «مکس» در خانه، عصبانیت شدید همیلتون!

دیدارنیوز: مسابقه پراتفاق امروز در هلند با پیروزی مکس ورستپن راننده تیم ردبول همراه شد.

مسابقه اصلی گرندپری هلند امروز از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در پیست زندورت آغاز شد و در نهایت این مکس ورستپن از ردبول بود که توانست عنوان پیروزی را کسب کند. مکس ۷۲ دور را در زودتر از همه به اتمام رساند و اول شد. مسابقه در حالی شروع می‌شد که مکس ورستپن پول پوزشین را در اختیار داشت و شارل لکلرک و کارلوس ساینز پشت سر او بودند. مسابقه آغاز شد و استارت خوب مکس او را اول نگه داشت.

همان آغاز کار جنگ میان رانندگان مرسدس و فراری همراه با سرجیو پرز با برتری مرسدس همراه شد و اشتباه عجیب فراری در پیت استاپ باعث شد که ساینز کاملا از رقابت کنار برود.

در حالی که به نظر می‌رسید همه چیز به سود ردبول و ورستپن است، به یکباره مشخص شد که لوییس همیلتون و جرج راسل نمی‌خواهند به این زودی به پیت استاپ بیایند و استفاده از لاستیک هارد کاملا به سود آن‌ها بود.

استراتژی خوب مرسدس باعث شد تا به نظر برسد همیلتون شانس اول پیروزی در مسابقه امروز است، اما به یکباره ورود سیفتی کار به ماجرا شرایط را تغییر داد. در حالی که مکس ورستپن و ردبول در انتظار فرصتی بودند، به یکباره خرابی ماشین یوکی سونودا باعث شد تا همه چیز تغییر کند. در این میان شاهد دفاع سرجیو پرز به سود مکس مقابل همیلتون بودیم و حتی در مقطعی سباستین فتل نیز مقابل همیلتون دفاع کرد! در نهایت همه چیز نامشخص بود تا بار دیگر سیفتی کار داشتیم.

مشکل فنی برای والتری بوتاس باعث شد تا خودروی سیفتی کار وارد عمل شود و اینجا بود که شاهد یک تصمیم گیری درست از ردبول بودیم. مکس ورستپن که از سیفتی کار قبلی لاستیک هارد داشت تصمیم به تغییر گرفت و لاستیک سافت استفاده کرد، اما همیلتون که لاستیک مدیوم خود را داشت، با یک تصمیم عجیب از سوی تیم استراتژی‌اش رو به رو شد و این باعث شد تا همه چیز به سود مکس تغییر کند.

در حالی که در دور شصت و دوم بودیم، مسابقه از سر گرفته شد، همیلتون اول، مکس دوم و راسل سوم بود. البته که راسل از فرصت استفاده کرده بود و لاستیک سافت خود را تا انتها داشت، اما این اتفاق برای همیلتون نیفتاده بود. همان دور شروع پس از نمایش پرچم سبز، ورستپن از همیلتون گذشت و دیگر کسی به او نرسید. راسل نیز از همیلتون گذشت، در این میان لکلرک نیز از همیلتون عبور کرد تا روز به نظر خوب انگلیسی، به یک روز بسیار بد تبدیل شود و او در جایگاه چهارم به کار خود پایان دهد.

بدون شک امروز شاهد یک نبرد فوق العاده میان رانندگان بودیم که در نهایت استراتژی بی نظیر ردبول و رانندگی خوب مکس باعث شد تا این راننده هلندی در خانه پیروز شود. راسل دوم، لکلرک سوم و همیلتون نیز چهارم شد.

در پایین جدول نهایی گرندپری هلند ۲۰۲۲ را می‌بینید:

فرمول یک هلند؛ قهرمانی «مکس» در خانه، عصبانیت شدید همیلتون!

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی