تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

آتش‌سوزی در جنگل‌های کلاردشت به خاطر «عسل»!

مسعود ملکی، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران از آتش سوزی در جنگل‌های شهرستان کلاردشت خبر داد و گفت: عده‌ای از بومیان و دامداران برای گرفتن عسل از داخل درختان و برای دور کردن زنبور عسل اقدام به برپایی آتش و دود کردند که آتش به درختان سرایت کرد و نتوانستند مهار کنند. این آتش سوزی تا این لحظه به حدود ۲ هکتار از جنگل‌های منطقه خسارت وارد کرده است.

کد خبر: ۱۳۶۷۷۵
۱۷:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

آتش سوزی در جنگل‌های کلاردشت؛ خسارت به

دیدارنیوز: سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر، از آتش سوزی در جنگل‌های شهرستان کلاردشت خبر داد و گفت: به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه از مدیریت بحران استان درخواست ۲ بالگرد برای مهار آتش سوزی شده است.

مسعود ملکی، در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی در ارتفاعات کلاردشت اظهار کرد: صبح امروز گزارش آتش سوزی در جنگل‌های کلاردشت به اداره کل منابع طبیعی مازندران نوشهر اعلام شد و بلافاصله نیرو‌های این مرکز به منطقه اعزام شدند.

ملکی افزود: آتش سوزی در ارتفاعات بالادست روستای "پیمبور" اتفاق افتاده است و از آنجایی که منطقه صعب العبور و خارج از دسترس است از مدیریت بحران استان درخواست ۲ بالگرد برای مهار آتش سوزی شده است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مردمی و منابع طبیعی با ابزار موجود در حال بالارفتن از ارتفاعات هستند، درباره علت آتش سوزی گفت: عده‌ای از بومیان و دامداران برای گرفتن عسل از داخل درختان و برای دور کردن زنبور عسل اقدام به برپایی آتش و دود کردند که آتش به درختان سرایت کرد و نتوانستند مهار کنند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر ادامه داد: این آتش سوزی تا این لحظه به حدود ۲ هکتار از جنگل‌های منطقه خسارت وارد کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی