تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واکنش مرندی به سخنرانی ترامپ در جمع هوادارانش

مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای با انتقاد از سیاست‌های رژیم آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت: رژیم شما بخش اعظمی از جهان را به خون کشیده است.

کد خبر: ۱۳۶۷۵۷
۱۴:۵۲ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

واکنش مرندی به سخنرانی ترامپ در جمع هوادارانش

دیدارنیوز ـ محمد مرندی مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در جمع هوادارانش واکنش نشان داد.

مرندی در پیام خود توئیتی را بازنشر داده است که در آن نوشته شده: ترامپ از شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین به خاطر اینکه با مشت آهنین بر مردم خود حکومت می‌کند، تمجید کرده است. به نظر یک نوع احساسات نیمه فاشیستی است.

مرندی در این پیام در واکنش به این رویکرد ترامپ نوشت: رژیم شما بخش اعظمی از جهان را با مشت آهنین به خون کشیده است. به نظر خیلی بیشتر از یک احساسات نیمه فاشیستی است.

مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران روز گذشته نیز در پیامی توئیتری علت حقیقی نفرت مردم بسیاری از کشور‌های دنیا از آمریکا را غارت اموال و سرمایه‌های این کشور‌ها توسط آمریکا و متحدانش توصیف کرد.

مرندی در توئیت خود عکسی که در آن نوشته شده "چرا مردم از آمریکا متنفر هستند؟ " منتشرکرده و نوشته بود: آمریکا و متحدانش نفت و گندم سوریه را می‌دزدند، آن‌ها هفت میلیارد دلار از افغانستان ربودند، آن‌ها دارایی‌ها و طلای ونزوئلا را به غارت بردند، آن‌ها تقریبا تمامی نفت لیبی را در بانک‌های خود کنترل می‌کنند، آن‌ها دسترسی عراق به درآمد‌های نفتی را محدود می‌کنند، نیرو‌های دریایی آن‌ها کشتی‌ها و محموله‌هایشان رامی‌دزندند، آن‌ها آفریقا را غارت می‌کنند و ...

منبع: ایسنا
برچسب ها: ترامپ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی