تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

شکستی دیگر برای آزمون و یارانش

تیم بایرلورکوزن این فصل حال و روز خوشی در بوندس لیگا ندارد و با وجود بهره بردن از سردار آزمون، ستاره تیم‌ملی کشورمان چهارمین شکست را پذیرفت.

کد خبر: ۱۳۶۷۰۹
۲۰:۱۰ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱

شکستی دیگر برای آزمون و یارانش

دیدارنیوز: هفته پنجم بوندس‌لیگا با تساوی مدافع عنوان قهرمانی و شکست خانگی بایرلورکوزن ادامه پیدا کرد.

در دومین روز از هفته پنجم بوندس‌لیگا امروز (شنبه) از ساعت ۱۸ به وقت تهران چند بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آن‌ها بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها برابر میزبان خود یونیون برلین به تساوی یک - یک رضایت داد.

شرالدو بکر در دقیقه ۱۲ گل نخست را برای میزبان برلینی زد و سه دقیقه بعد جاشوا کیمیچ گل تساوی را برای باواریایی‌ها به ثمر رساند. بایرن مونیخ با این نتیجه ۱۱ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت. شاگردان یولیان ناگلسمان هفته گذشته نیز در خانه خود برابر بوروسیا مونشن‌گلادباخ به تساوی یک - یک رضایت داده بودند.

در بازی هم‌زمان بایرلورکوزن درخانه با نتیجه ۳ - ۲ به فرایبورگ باخت. کریم دمیربای در دقیقه ۱۶ و پاتریک شیک در دقیقه ۶۵ برای لورکوزن گلزنی کردند و ماتیاس گینتر در دقیقه ۴۸، میشل گرگوریتش در دقیقه ۵۰ و ریتسو دوان در دقیقه ۷۱ سه گل فرایبورگ را زدند. سردار آزمون در دقیقه ۶۰ این بازی به میدان رفت.

این چهارمین باخت لورکوزن در پنجمین بازی‌اش در بوندس‌لیگا و پنجمین باختش در ۶ بازی این تیم در تمامی رقابت‌ها است. لورکوزن با ۳ امتیاز به رده سیزدهم سقوط کرد.

در سه بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

ولفسبورگ ۲ - کلن ۴
اشتوتگارت یک - شالکه یک
بوخوم صفر- وردربرمن ۲

در آخرین بازی امشب از ساعت ۲۱ اینتراخت فرانکفورت میزبان لایپزیگ خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی