تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

حضور تیم‌های بازرسی پلیس در محور‌های مواصلانی و پایانه‌های مرزی اربعین

فرمانده قرارگاه یاسر اربعین حسینی بازرسی کل فراجا گفت: تیم‌های بازرسی با دستورکار پایش موثر و کارآمد، در محور‌های مواصلاتی، مرز‌ها و مبادی خروجی به سمت کشور عراق حضور خواهند یافت.

کد خبر: ۱۳۶۶۸۸
۱۶:۲۱ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱

حضور تیم‌های بازرسی پلیس در محور‌های مواصلانی و پایانه‌های مرزی اربعین

دیدارنیوز ـ سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به کارکرد‌های نظارت و بازرسی در اعتلای ماموریت‌های سازمانی و صیانت از کارکنان اظهارکرد: بازرسی کل فراجا و رده‌های تابعه با نظارت بر حسن اجرای ماموریت‌ها در تلاش هستند توان و آمادگی عملیاتی کارکنان را ارتقاء و زمینه اجرای موفق ماموریت‌ها بدون آسیب به کارکنان را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر مهم‌ترین ماموریت پیش روی انتظامی کشور ماموریت عظیم اربعین حسینی و تامین امنیت و آرامش زائران گرامی شرکت کننده در آیین بزرگ پیاده روی اربعین سرور و سالار شهیدان است افزود: با برنامه‌ریزی صحیح درصدد هستیم نه تنها ماموریت‌های روزمره انتظامی کشور در پاسخگویی به مطالبات مردم و مراجعان به مراکز انتظامی به احسن وجه انجام شود بلکه توفیق زیارت اباعبداله الحسین (ع) در اربعین حسینی را برای دلدادگان آن امام همام در کمال آرامش خاطر و امنیت کامل فراهم کنیم.

رئیس بازرسی کل فراجا، نظارت موثر و کارآمد بر فرآیند اجرای ماموریت اربعین حسینی را مهمترین اقدام بازرسی کل فراجا عنوان کرد و گفت: مقرر است تیم‌های بازرسی و نظارت در این خصوص به محور‌های مواصلاتی، مرز‌ها و مبادی خروجی به سمت کشور عراق اعزام شوند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، معصوم بیگی ادامه داد: تا کنون دو مرحله عملیات بازرسی پیش رویدادی ویژه ماموریت اربعین حسینی (ع) انجام و این ماموریت تا بازگشت نهایی زوار گرامی به میهن اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه یاسر اربعین حسینی (ع) بازرسی کل فراجا با بیان اینکه ماموریت اربعین، ماموریتی افتخار آمیز، بصیرت افزا، معنویت بخش و ارزشمند برای کارکنان پلیس حاضر در این آیین باشکوه است خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی با شرکت در جلسات توجیهی و آموزشی برگزار شده توسط قرارگاه یاسر اربعین حسینی، با فرآیند‌های نظارت و بازرسی هدفمند آشنا شده‌اند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اربعین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی