تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

پایان دوران باشکوه؛ «سرینا ویلیامز» خداحافظی کرد

سرینا ویلیامز، تنیس‌باز پرافتخار و ۴۰ ساله آمریکایی ساعتی پیش، پس از شکست برابر آیلا تاملیانوویچ در دور سوم مسابقات اوپن آمریکا، از دنیای تنیس خداحافظی کرد.

کد خبر: ۱۳۶۶۴۱
۰۸:۴۹ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱

پایان دوران باشکوه؛ «سرینا ویلیامز» خداحافظی کرد

دیدارنیوز: سرینا ویلیامز اسطوره آمریکایی تنیس زنان در مرحله سوم مسابقات اوپن آمریکا در سه ست مغلوب آیلا تاملیانوویچ شد و با دنیای تنیس وداع کرد.

دارنده ۲۳ عنوان گرند اسلم در دیداری که به آخرین بازی دوران حرفه‌ای او تبدیل شد در ست اول ۵-۷ مغلوب شد، ست دوم را در تایبریک از آن خود کرد و در ست سوم به رغم تلاش تا آخرین لحظه در نهایت ۶-۱ از حریف استرالیایی‌اش شکست خورد.

این پایان دوران ورزشی یکی از فوق ستاره‌های تنیس جهان در سن ۴۰ سالگی بود؛ پایان دورانی باشکوه و پرافتخار که ویلیامز در آن ۷۳ عنوان قهرمانی شامل ۲۳ عنوان گرند اسلم کسب کرد و به یکی از بزرگترین تنیس‌بازان تاریخ تبدیل شد.

سرینا ویلیامز در نهایت با ۲۳ قهرمانی انفرادی گرند اسلم به دوران حرفه‌ای خود پایان داد و نتوانست به رکورد ۲۴ گرند اسلم مارگارت کورت برسد.

اشک‌های اسطوره

سرینا ویلیامز بعد از آخرین مسابقه دوران حرفه‌ای خود با چشمانی اش‌کبار از خانواده خود تشکر کرد و گفت: «همه چیز از پدر و مادرم شروع شد و آن‌ها لایق بهترین‌ها هستند، و البته اگر وینس (خواهرم) نبود سرینایی هم نبود. او تنها دلیلی است که سرینا ویلیامز وجود دارد.»

منبغ: تنیس‌فا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی