تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آمار کرونا امروز ۱۱ شهریور؛ ۲۳ نفر جان باختند

بنابر اعلام وزارت بهداشت، ظرف شبانه روز گذشته در کشور ۱۰۶۷ مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۳ بیمار جان خود را از دست دادند.

کد خبر: ۱۳۶۶۲۹
۱۴:۵۳ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۱

آمار کرونا امروز ۱۱ شهریور؛ ۲۳ نفر جان باختند

دیدارنیوز: از دیروز تا امروز ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۶۱ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۳۹۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۹۱۷ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۷۸۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۹۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۸۵۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر اساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۶۵ میلیون و ۴ هزار و ۷۵۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۴۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۸۶۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۶۶۳ دُز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته ۱۱ هزار و ۹۲۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی