تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اوپن آمریکا؛ اتفاق عجیب برای «نادال» +عکس

رافائل نادال، ماتادور قدرتمند دنیای تنیس در جریان دیدار امروز (جمعه) با فابیو فونینی در رقابت‌های اوپن آمریکا (آخرین گرند اسلم فصل) در یک صحنه دچار حادثه عجیبی شد و پس از برخورد راکت به صورت خودش، از ناحیه بینی آسیب دید اما در نهایت توانست بازی را ادامه دهد و با پیروزی میدان را ترک کرد.

کد خبر: ۱۳۶۶۲۰
۱۱:۲۳ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۱

اوپن آمریکا؛ اتفاق عجیب برای «نادال» +عکس

دیدارنیوز: رافائل نادال، مرد پرافتخار تنیس جهان صبح امروز (جمعه) به رغم شروعی ضعیف توانست حریف ایتالیایی خود را شکست دهد.

رافائل نادال دارنده ۲۲ عنوان گرند اسلم در روزی که بازی را فاجعه‌بار آغاز کرد، فابیو فونینی را در چهار ست شکست داد و به مرحله سوم اوپن آمریکا راه یافت.

فونینی در شروع مسابقه بازیکن برتر میدان بود و با استفاده از اشتباهات پرتعداد نادال توانست در ست اول ۶-۲ پیروز شود. او در ست دوم نیز پس از رد و بدل شدن چند بریک ۴-۲ پیش افتاد، اما نادال که نمی‌خواست خاطره شکست سال ۲۰۱۵ این رقابت‌ها بار دیگر تکرار شود، در ادامه به خودش آمد و با پیروزی در چهار گیم متوالی ست دوم را ۶-۴ برد تا حساب کار ۱-۱ شود. پس از این، بازی دیگر یک‌طرفه دنبال شد و ماتادور با پیروزی قاطع ۶-۲ و ۶-۱ در دو ست بعدی، راهی دور سوم شد.

اوپن آمریکا؛ اتفاق عجیب برای «نادال» +عکس

اما در جریان ست چهارم یک حادثه برای نادال رخ داد و برخورد راکت با صورتش باعث جراحت بینی او شد. اما این مشکل جدی نبود و نادال بعد از دریافت مداوا توانست به بازی ادامه دهد.

قهرمان چهار دوره رقابت‌ها در مرحله بعدی باید با ریشار گسکه مسابقه دهد. مصاف‌های پیشین این دو بازیکن کاملاً یک‌طرفه به سود نادال دنبال شده و ماتادور ۱۷-۰ از حریف فرانسوی خود پیش است.

اوپن آمریکا؛ اتفاق عجیب برای «نادال» +عکس

رافا دقایقی پیش با انتشار این عکس نشان داد که همه چیز خوب است

 

بلیت تورین در دست نادال

رافائل نادال با راهیابی به دور سوم اوپن آمریکا، توانست به عنوان اولین بازیکن جواز حضور در مسابقات فینال تور جهانی در تورین را کسب کند.

این برای هفدمین بار است که نادال جواز حضور در مسابقات پایانی فصل را کسب می‌کند که بعد از فدرر بیشترین تعداد در تاریخ این مسابقات است.

با این وجود، اما نادال تاکنون نتوانسته قهرمان این مسابقات شود و جای خالی این جام به شدت در ویترین افتخارات او احساس می‌شود.

مسابقات فینال تور جهانی با حضور هشت بازیکن برتر فصل در ماه نوامبر برگزار می‌شود.

منبع: تنیس‌فا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی