تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رکورد دختران پرسپولیسی

تیم پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در حالی میزبان صنعت نفت آبادان است که دختران پرسپولیسی برای دومین بار پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی خواهند رفت. اگر همه چیز صحت داشته و بحث بر سر انتخاب گزینشی نباشد، تعداد بلیت‌هایی که برای زنان هوادار باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شده، در عرض تنها سه دقیقه به فروش رفته تا رکورد جالبی خلق شود.

کد خبر: ۱۳۶۵۴۵
۱۳:۳۱ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱

رکورد دختران پرسپولیسی

دیدارنیوز: هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چند دیدار پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

سرخ‌های تهرانی که از سه بازی قبلی خود با دو تساوی و یک برد و کسب پنج امتیاز فعلا در رده ششم جدول قرار گرفته‌اند، به چیزی به غیر از سه امتیاز دیدار امروز فکر نمی‌کنند. رقیب آبادانی در سه هفته گذشته چهار امتیاز کسب کرده که همین اختلاف اندک امتیازی آن‌ها با پرسپولیس می‌تواند انگیزه خاصی برای درخشش در ورزشگاه آزادی باشد. فارغ از حساسیت‌های موجود در این زمینه، حضور مجدد زنان در ورزشگاه آزادی می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

پرسپولیس قرار است بعد از استقلال در یکی از بازی‌های لیگ‌برتری پذیرای حضور زنان علاقه‌مند به فوتبال باشد. این برای دومین بار در تاریخ لیگ برتر ایران است که زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال می‌توانند با تهیه بلیت راهی ورزشگاه شده و تیم محبوبشان را تشویق کنند.

پرسپولیسی‌ها پیش‌از‌این یک بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا طعم حضور تماشاگران زن در ورزشگاه را حس کرده‌اند؛ ولی در رقابت‌های لیگ برتر چنین اتفاقی برای اولین بار است که برای آن‌ها رخ می‌دهد. حالا همین مسئله ورود زنان به ورزشگاه برای پرسپولیسی‌ها یک رکورد جالب توجه هم خلق کرده است. اگر همه چیز صحت داشته و بحث بر سر انتخاب گزینشی نباشد، تعداد بلیت‌هایی که برای زنان هوادار باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شده، در عرض تنها سه دقیقه به فروش رفته تا رکورد جالبی خلق شود. پیش‌ازاین شایعه شده بود که پرسپولیسی‌ها قرار است پذیرای تقریبا چهار هزار نفر تماشاگر زن باشند؛ ولی با مخالفت مسئولان، پرسپولیس هم مثل استقلال فقط ۵۰۰ بلیت را فروخته است.

با‌این‌حال در همان بازی استقلال هم تعداد زنان حاضر در ورزشگاه بیش از ۵۰۰ نفر بود و تخمین زده می‌شود که چنین اتفاقی در دیدار امروز هم رقم بخورد. این اتفاق در‌حالی رقم خورده که پیشنهاد چند ورزشگاه شهرستانی برای میزبانی از زنان در بازی‌های این هفته رد شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی