تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

کشف ۲.۵ میلیون قلم کالای قاچاق در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از دو و نیم میلیون قلم انواع کالای قاچاق در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

کد خبر: ۱۳۶۵۴۰
۱۲:۴۵ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱

کشف ۲.۵ میلیون قلم کالای قاچاق در پایتخت

دیدارنیوز: سرهنگ هدایت بهرامی، از اجرای تازه‌ترین مرحله از طرح سراسری و استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های گمرکی، دخانی و ترانزیتی خبر داد و گفت: در این طرح که طی ۷۲ ساعت گذشته به اجرا در آمد، نظارت و واپایش انبار‌ها و محل‌های دپو کالا در محدوده فرماندهی انتظامی تهران در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، گفت: در این طرح علاوه بر ماموران پلیس امنیت اقتصادی، تیم‌هایی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و سازمان تعزیرات حکومتی نیز مشارکت داشتند و در مجموع از ظرفیت ۱۴۰ اکیپ و تیم گشتی در اجرای آن بهره گرفته شد.

بهرامی به نتایج اجرای این طرح نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع در این مرحله از طرح ۱۷ باب انبار پلمپ و ‎۱۴ دستگاه خودرو نیز توقیف شد. همچنین ۴۶ نفر از افراد مرتبط با این جرائم و اقدامات مجرمانه نیز بازداشت شدند و در مجموع نیز ۳۹ پرونده در این خصوص تشکیل شده و به همراه متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از دو هزارمیلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌اجرای چنین طرح‌هایی با قوت در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد و ماموران با هرگونه اخلال و ایجاد ناامنی در فضای اقتصادی و بازار و اقدامات مشابه آن برخورد می‌کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی