تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی مطرح شد

رئیسی: دستگاه‌های اجرایی کاهش نرخ تورم و رفع دغدغه رهبری را دنبال کنند

سید ابراهیم رئیسی، با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب مبنی بر لزوم کاهش تورم گفت: همه دستگاه‌های اجرایی ضمن کنترل هزینه‌های خود، با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم بویژه در کالا‌های مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.

کد خبر: ۱۳۶۵۳۹
۱۲:۳۵ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱

رئیسی: دستگاه‌های اجرایی کاهش نرخ تورم و رفع دغدغه رهبری را دنبال کنند

دیدارنیوز: رئیس جمهور با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم کاهش تورم تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های اقتصادی ضمن کنترل هزینه‌های خود، با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم بویژه در کالا‌های مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت سه‌شنبه شب به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی تشکیل شد و در این جلسه گزارشی درباره روند کاهشی تورم ماهانه در کشور بویژه کنترل رشد قیمت اقلام خوراکی در مردادماه بیان شد.

بر اساس این گزارش نرخ تورم مرداد ۲ درصد اعلام شد که در مقایسه با ماه‌های گذشته کاهش محسوسی داشته است.

رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم کاهش تورم تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های اقتصادی ضمن کنترل هزینه‌های خود، با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم بویژه در کالا‌های مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.

در این جلسه همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارشی از نتیجه اقدامات خود در زمینه تولید و عرضه انواع خودرو در داخل کشور ارائه داد.

بر اساس این گزارش به همت صنعتگران داخلی میزان عرضه خودرو بدون نقص قطعه، در پنج ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد فزاینده‌ای یافته و صنعت خودرو کشور توانسته با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی زنجیره تولید را کامل کند.

پس از این گزارش، صنایع خودروسازی کشور موظف شدند در کنار افزایش تولید، با نوآوری و ارتقای فناوری و با کمک گرفتن از صنایع و واحد‌های دانش‌بنیان، تلاش خود برای ارتقای کیفیت خودرو‌های تولید داخل را مضاعف کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی