تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اوپن آمریکا؛ اولین برد «رافا» در نیویورک

رافائل نادال، تنیس‌باز محبوب و دارنده ۲۲ عنوان گرند اسلم، ساعتی پیش با پیروزی ۳-۱ مقابل رینکی هیجیکاتا استرالیایی راهی دور دوم اوپن آمریکا شد.

کد خبر: ۱۳۶۵۲۴
۱۰:۰۴ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱

اوپن آمریکا؛ اولین برد «رافا» در نیویورک

دیدارنیوز: ماتادور پرافتخار دنیای تنیس با پیروزی به نیویورک برگشت.

رافائل نادال دارنده ۲۲ عنوان گرند اسلم با پیروزی ۳-۱ مقابل رینکی هیجیکاتا استرالیایی راهی دور دوم اوپن آمریکا شد.

قهرمان چهار دوره این رقابت‌ها در نخستین دیدار خود در نیویورک بعد از دو دوره غیبت با وجود آنکه ست نخست را ۴-۶ به حریف نه چندان مطرح، اما باانگیزه‌اش واگذار کرد، در سه ست بعدی نمایش خوبی داشت و با نتایج ۶-۲، ۶-۳ و ۶-۳ به برتری رسید تا بیستمین پیروزی خود در گرند اسلم‌های امسال را کسب کند.

تنیس‌باز ۳۶ ساله اسپانیایی در دور دوم با فابیو فونینی ایتالیایی روبرو خواهد شد. فونینی شب گذشته در حالی‌که مقابل اصلان کاراتسف ۲-۰ عقب افتاده بود به بازی برگشت و ۳-۲ پیروز شد.

اوپن آمریکا؛ اولین برد «رافا» در نیویورک

فونینی سال ۲۰۱۵ نیز در همین مسابقات اوپن آمریکا توانست با خلق بازگشتی دیدنی بازی ۲-۰ باخته برابر نادال را با پیروزی ۳-۲ عوض کند. ماتادور در بازی‌های رو-در-رو ۱۳-۴ از بازیکن ایتالیایی پیش است.

حذف مدافع قهرمانی زنان اوپن آمریکا

ِاما رادوکانو مدافع قهرمانی گرند اسلم اوپن آمریکا در دو ست مقابل الیزه کورنه تن به شکست داد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

کورنه تنیس‌باز کهنه‌کار فرانسوی در این دیدار با نتایج ۶-۳ و ۶-۳ حریف بریتانیایی خود را پشت سر گذاشت و به مرحله دوم رقابت‌ها راه یافت.

به این ترتیب رادوکانو که پارسال به شکلی رویایی از جدول مقدماتی تا فتح جام پیش رفت وداعی زودهنگام با چهارمین گرند اسلم سال داشت.

نفر یازدهم جهان با این شکست ۲۰۳۰ امتیاز از دست می‌دهد و دست کم حدود ۷۰ رتبه در جدول رده‌بندی سقوط خواهد کرد.

منبع:تنیس‌فا

به گزارش دیدارنیوز، رقابت‌های اوپن آمریکا در حالی از دو روز پیش در شهر نیویورک آغاز شده که نواک جوکوویچ تنیس‌باز مطرح صربستانی به دلیل عدم تزریق واکسن کرونا این مسابقات مهم را از دست داد و مانند اوپن استرالیا اجازه حضور در بازی‌ها را پیدا نکرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی