تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

تاج: قبل از انتخابات اتفاقات زیادی افتاد!

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه اتفاقات زیادی قبل از انتخابات افتاد که مایل نیستم درباره آن صحبت کنم، گفت: از کره جنوبی، ژاپن و قطر «چند هیچ» عقب هستیم.

کد خبر: ۱۳۶۴۸۰
۱۴:۱۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱

تاج: قبل از انتخابات اتفاقات زیادی افتاد!

دیدارنیوز: رئیس جدید فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد اگر اکنون هم ارکان مختلف فوتبالی برای حل مشکلات فوتبال دست به دست هم بدهند، باز هم ایران از برخی کشور‌های آسیایی عقب است.

مهدی تاج پس از پیروزی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اعضای مجمع فدراسیون تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و رأی بسیار خوبی به من دادند. اتفاقات زیادی قبل از انتخابات افتاد که مایل نیستم درباره آن صحبت کنم. باید به سمت تعامل، تفاهم و برنامه‌ریزی برویم و از هیچ‌کس گلایه ندارم.

وی با بیان اینکه می‌داند چه اتفاقاتی در میان رقبای ایران رخ می‌دهد، تصریح کرد: شاید همه دوستان اطلاعات مرا نداشته باشند. اگر همین الان هم دست به دست هم بدهیم، از کره جنوبی، ژاپن و قطر «چند هیچ» عقب هستیم. ما کشوری گسترده و تیم اول آسیا هستیم و حتماً باید جلو بزنیم. بحث صدور مجوز حرفه‌ای و تعلیق کمیته مربوط به آنهم برای ما بسیار مهم است که تعلیق این کمیته را چند روز پیش به مدت یک سال دیگر تمدید کردند.

رئیس منتخب فدراسیون فوتبال با اشاره به حذف سرخابی‌ها از فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس یکی دو سال است که از گردونه مسابقات آسیایی بیرون بوده‌اند. این موضوع برای ما خوب نیست و نباید آن را بپذیریم. صدور مجوز حرفه‌ای را از ما گرفته‌اند؛ یعنی دیگران باید ما را ممیزی کنند.

تاج در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا می‌تواند فدراسیون پنج ستاره را تکرار کند یا خیر، گفت: این موضوع متعلق به گذشته بود و باید در رده‌های نوجوانان و جوانان و حوزه‌های فوتسال و فوتبال ساحلی تلاش کنیم. تیم ملی فوتبال ساحلی زمانی تیم دوم جهان بود، اما اکنون در جایگاه شانزدهم یا هجدهم دنیا هستیم. بحث‌های مهم‌تر از این‌ها هم در فدراسیون وجود دارد و ما موضوع اساسنامه را داریم.

وی راجع به وضعیت راه‌اندازی کمک داور ویدیویی در ایران بیان کرد: VAR مسئله‌ای مهم است. ما در میان برادران و خواهران ۹ داور الیت داریم که همه آن‌ها حذف شده‌اند و اکنون فقط علیرضا فغانی را داریم. تنها او می‌تواند در مسابقات بین‌المللی شرکت کند؛ آنهم بدون کمک داور.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد استعفای وحید شمسایی از سرمربیگری تیم ملی فوتسال عنوان کرد: نمی‌دانم.

تاج درباره اتفاقات ساعات منتهی به آغاز فدراسیون فوتبال و انتشار خبر‌های لغو و برگزاری انتخابات فدراسیون اظهار داشت: از کسانی سؤال کنید که دو هفته است این اتفاقات را رقم می‌زنند.

وی در مواجهه با پرسش‌هایی درباره دبیرکل فدراسیون، کادر فنی تیم ملی فوتبال، برنامه‌اش برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس و اظهارنظر میرشاد ماجدی مبنی بر اینکه قرارداد احتمالی کارلوس کی‌روش را امضا نمی‌کند، پاسخی نداد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی