تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.
حواشی بعد از برگزاری انتخابات فوتبال و ریاست دوباره تاج

نیمکت تیم‌ملی روی هوا؛ کی‌روش جای «اسکوچیچ» را می‌گیرد؟

پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، حالا وعده او پیش از انتخابات درباره بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران تیتر اول رسانه‌ها شده و وضعیت دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در آستانه جام جهانی قطر مشخص نیست.

کد خبر: ۱۳۶۴۶۳
۱۲:۰۸ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱

نیمکت تیم‌ملی روی هوا؛ کی‌روش جانشین «اسکوچیچ» می‌شود؟

دیدارنیوز: با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، وضعیت نیمکت تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازهم در ابهام قرار گرفت.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد که رقابت برای رسیدن به صندلی ریاست بین مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی بود.

در پایان این رقابت انتخاباتی، مهدی تاج با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد. در مجمع فدراسیون فوتبال ۸۰ نفر حق رأی داشتند که از این جمع مهدی تاج ۵۱ رأی کسب کرد، میرشاد ماجدی ۲۵ رأی کسب کرد و عزیز محمدی ۴ رأی را به خود اختصاص داد.

انتخاب تاج علاوه بر ابعاد مدیریتی در فدراسیون، روی سرنوشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی هم تاثیرگذار خواهد بود. تاج چندی پیش در یکی از مصاحبه‌های انتخاباتی خود درباره احتمال بازگرداندن کی روش گفته بود: «فکر می‌کنم کی‌روش مربی موفقی است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم همین است. اگر انتخاب بشوم قاعدتاً به‌صورت جدی با تیمم روی بازگرداندن کی روش فکر می‌کنیم.»

بعد از این اظهارات بود که کارلوس کی روش هم با انتشار فیلمی از دوران حضورش در تیم ملی ایران، واکنش مثبتی برای بازگشت نشان داد؛ آن‌هم در حالی که فدراسیون فوتبال طبق برنامه‌های ارائه شده اسکوچیچ قرار است در فیفادی مهرماه در کشور اتریش دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال برگزار کند.

میرشاد ماجدی که برای خودش شانس نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال قائل بود، چند روز پیش گفته بود که اگر رئیس بشود دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی به کارش در تیم ملی ادامه می‌دهد.

با انتخاب تاج و ناکامی ماجدی باید دید سرنوشت نیمکت تیم ملی ایران به کدام سمت می‌رود. آیا تاج دوباره کی روش را به تیم ملی بازمی گرداند و یا در فاصله اندک تا جام جهانی، اسکوچیچ سرمربی باقی می‌ماند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی