تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

ماموریت امیرعبداللهیان به سفیر ایران در عراق برای برگزاری اربعین

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه درباره اتفاقات اخیر عراق و مراسم اربعین نوشت: «از شروع حوادث اخیر در عراق من و همکارانم تمام اتفاقات را با دقت پیگیری کرده و در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم. با سفیر کشورمان در بغداد به صورت تلفنی گفتگو کردم، به ایشان ماموریت دادم تمام توان سفارتخانه و کنسولگری‌هایمان در عراق را برای رسیدگی به زائران عزیزمان قرار دهند».

کد خبر: ۱۳۶۴۴۰
۰۸:۱۶ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱

ماموریت امیرعبداللهیان به سفیر ایران در عراق برای برگزاری اربعین

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.

حسین امیرعبداللهیان، در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود درباره اتفاقات اخیر عراق و مراسم اربعین نوشت: «از شروع حوادث اخیر در عراق من و همکارانم تمام اتفاقات را با دقت پیگیری کرده و در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.»

او در ادامه نوشت: «با سفیر کشورمان در بغداد به صورت تلفنی گفتگو کردم، به ایشان ماموریت دادم تمام توان سفارتخانه و کنسولگری‌هایمان در عراق را برای رسیدگی به زائران عزیزمان قرار دهند و به خانواده‌هایی که عزیزانشان در عراق هستند اطمینان می‌دهم مجموعه وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در حال هماهنگی و تدبیر برای حفظ آرامش و سلامت زوار ایرانی است. امیدوارم اربعین امسال باشکوه‌تر از همیشه این معنا را تجسم ببخشد که حب الحسین (ع) یجمعنا…»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی