تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

فوری: مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال لغو شد! + اخبار تکمیلی

در شرایطی که جامعه فوتبال منتظر برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در روز سه شنبه هشتم شهریور بود اما دقایقی قبل اعلام شد این مجمع به دلیل برخی مسائل لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

کد خبر: ۱۳۶۴۳۵
۰۱:۵۵ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال لغو شد!

 

دیدارنیوز: در شرایطی که دو نفر از کاندیداهای نهایی برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در تلویزیون حاضر شده بودند و در غیاب مهدی تاج دیگر کاندیدای مجمع سه‌شنبه درباره برنامه‌ها و اهدافشان صحبت می کردند، ناگهان برنامه از روال عادی خود خارج شد و از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام شد که این مجمع لغو شده و برگزاری آن به زمان دیگری موکول خواهد شد.

حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال بدون اشاره واضح به مصادیق، اعلام کرد که به دلیل رعایت نشدن برخی مسائل اخلاقی و همچنین تعارض منافع و بر اساس چند بند از اساسنامه فدراسیون این اتنخابات لغو شده و بعد از رفع این مشکلات مجمع انتخاباتی برگزار خواهد شد.

دو کاندیدای حاضر در برنامه فوتبال برتر البته با واکنش‌های متفاوت نسبت به اعلام این خبر عکس‌العمل نشان دادند. عزیزالله محمدی به مجری برنامه گفت که از این خبر مطلع بوده اما صبر کرده تا بیانیه سایت فدراسیون منتشر شود. میرشاد ماجدی نیز وانمود کرد که انگار از این خبر اطلاع نداشته اما حضور مسئول روابط عمومی فدراسیون در کنار او نشان می‌دهد که باید او نیز از این اتفاق باخبر بوده باشد.

در عین حال هنوز از طرف مهدی تاج واکنش یا اعتراضی بروز نکرده در حالی که او ظاهرا در نشستی با حضور برخی افراد به عنوان هم‌اندیشی حضور داشته و قطعا برنامه تلویزیونی را دنبال می‌کرده است. گفته شد حتی واعظ آشتیانی نیز به این جلسه هم‌اندیشی دعوت شده بود.

به هر حال این خبر فردا واکنش‌های بیشتری را به همراه خواهد داشت. بی‌خبرترین نفرات اما نمایندگان AFC بودند که از سوی این نهاد برای نظارت بر عملکرد مجمع به تهران آمده‌اند و قطعا در هنگام انتشار این خبر در خواب بوده‌اند و حالا باید بدون دستاوردی به مقر کنفدراسیون آسیا بازگردند.

برخی از افراد نیز مدعی شده‌اند که در صورت برگزار نشدن این مجمع، فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا تعلیق خواهد شد، نکته‌ای که میرشاد ماجدی در این برنامه تلویزیونی آن را ادعایی بی‌پایه و اساس خواند. فوتبال ایران باز هم حادثه دیگری آفریده و حالا باید منتظر ماجراهای بعدی بود. 

 

فوری: مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال لغو شد!

 

میرشاد ماجدی

کامرانی‌فر: هیچ اتفاقی برای فوتبال کشور نخواهد افتاد

دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که خطر تعلیق فوتبال ایران را تهدید نمی‌کند. کامرانی فر دبیرکل فدراسیون بلافاصله پس از اعلام لغو انتخابات فدراسیون در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و در این خصوص گفت: نامه‌های زیادی به فدراسیون فوتبال آمده بود که دقیقا توجه کرده بود به کدهای اخلاقی فیفا و این نامه‌ها به هیچ وجه تحت توجه قرار نمی‌گرفت. آخرین نامه که امروز به فدراسیون فوتبال رسید، در ساعت یک بعد از ظهر، ما نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم و تا ساعت ده شب در فدراسیون منتظر بودیم این عزیزان جواب نامه را به ما بدهند.

وی در مورد پاسخ کمیته بدوی عنوان کرد: چند صفحه نامه نوشتند و در نهایت ساعت ده شب این نامه را بدون پاسخ به فدراسیون فوتبال دادند و به اینجا رسیدیم که کدهای اخلاقی و قوانین کشور در این انتخابات رعایت نشده است.

او با اشاره به بند یک اساسنامه اظهار داشت: بند یک اساسنامه هم صراحتا اعلام کرده که مقررات جمهوری اسلامی ایران. ما تجربه تلخی در اتفاقات قبلی داشتیم و مخصوصا کدهای اخلاقی فیفا که خود فیفا هم صراحت اعلام کرده و حتی بحث شکایت به دادگاه عالی ورزش که اتفاق می‌افتد، به این نتیجه رسیدیم که این انتخابات فدراسیون فوتبال باتوجه به اینکه کمیته بدوی که نامه‌های زیادی برایشان زده بودیم و اساسنامه هم تاکید کرده که کمیته بدوی باید اساسنامه را رعایت کند و باتوجه به مسئولیتی که در این باره داشتند و عدم قبول مسئولیت در این باره، برگزاری انتخابات فردا را کنسل اعلام کردیم و در اولین فرصت رسیدگی خواهیم کرد و مجمع بعدی را اعلام خواهیم کرد.

دبیرکل فدراسیون با اشاره به دلایل لغو مجمع توضیح داد: بزرگترین بحث کدهای اخلاقی فیفا و مقررات کشور بود که تا این لحظه با نامه‌های زیادی که به فدراسیون فوتبال رسیده بود و همچنین به خاطر صیانت از فوتبال و فدراسیون فوتبال، به این نتیجه رسیدیم که مجمع انتخاباتی را لغو کنیم و در اولین فرصت اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: من به عنوان دبیرکل باید این تصمیم را می‌گرفتم و از فوتبال صیانت می‌کردم. مطمئن هستم این تصمیم به نفع فوتبال و جامعه ورزش خواهد بود و امیدوارم به زودی در مورد جلسه بعدی مجمع تصمیم‌گیری کنیم.

کامرانی فر درباره احتمال تعلیق گفت: هیچ اتفاقی برای فوتبال کشور نخواهد افتاد؛ مطمئن باشید. من اگر اجازه بدهید بیشتر در مورد این اتفاق توضیح نمی‌دهم و در اولین فرصت همه چیز را مستند به اطلاع مردم خواهیم رساند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی