تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

در انتظار مناظره جنجالی بدون «تاج»!

پس از انتخابات پرحاشیه کمیته ملی المپیک که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در آن سروصدای زیادی به پا کرد، حالا نوبت به فوتبال است که یک مناظره جنجالی را نظاره‌گر باشد؛ هرچند با غیبت مهدی تاج این مناظره کاملا تحت تاثیر غیبت او خواهد بود!

کد خبر: ۱۳۶۴۰۵
۱۱:۵۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱

در انتظار مناظره جنجالی بدون «تاج»!

دیدارنیوز: با توجه به اتفاقاتی که در انتخابات چالشی کمیته المپیک رخ داد، پیش بینی می‌شود انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نیز جنجالی و پرچالش شود.

دیروز اعضای مجمع کمیته ملی المپیک محمود خسروی وفا را به عنوان رئیس چهار سال آینده این کمیته انتخاب کردند.

این انتخابات که به دور دوم کشیده شد، مهدی علی نژاد معاون سابق وزارت ورزش و جوانان را مقابل خسوری وفا قرار داد. از این لحظه به بعد انتخابات وارد یک چالش بی سابقه شد و در نهایت خسروی وفا با ۲۸ رای در برابر علی نژاد با ۲۷ رای به برتری رسید.

انتخابات کمیته المپیک البته با فریاد‌های علیرضا دبیر نیز جنجالی‌تر از همیشه شد و او با یکی از حاضران در جلسه، به شدت درگیری لفظی پیدا کرد. حالا مشخص نیست که انتخابات فدراسیون فوتبال که فردا هشتم شهریورماه برگزار خواهد شد، چه شرایطی پیدا می‌کند. آیا این انتخابات جنجالی می‌شود؟

استارت مدیر شبکه ۳

مدیر گروه ورزش شبکه ٣ سیما در نامه‌ای از مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی برای شرکت در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر دعوت کرد.

تاج اولین واکنش را به این دعوت نشان داد و در نامه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه در ساعت پخش این برنامه از روز‌های قبل جلساتی را برنامه‌ریزی کرده که خودش میزبان آنهاست، رسم ادب به او اجازه لغو کردن این جلسات را نمی‌دهد و نظر به اینکه خودش در این برنامه شرکت نمی‌کند، امیدوار است که اصل بی‌طرفی و اخلاق حرفه‌ای در طول برنامه رعایت شود.

جواب تاج؛ یک نه محکم!

انتخابات فدراسیون فوتبال، سه شنبه ٨ شهریور ماه برگزار می‌شود و شب انتخابات، سنگین‌ترین لابی‌ها صورت می‌گیرد. به نظر نمی‌رسد تاج اشتباهی مرتکب شده باشد. او یک بار در برنامه فوتبال برتر حاضر شد؛ بدون اینکه ۲ کاندیدای دیگر ماجدی و محمدی) به دعوت شبکه ۳ جواب مثبت بدهند.

مناظره شبکه ٣ با حضور میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی، حتی اگر برگزار شود، چنگی به دل نمی‌زند؛ چون یکی از طرفین اصلی انتخابات از حضور در آن سر باز زده است.

پیش بینی نتیجه انتخابات

افراد نزدیک به فدراسیون فوتبال می‌گویند این بار شاهد یک انتخابات چالشی خواهیم بود. آن‌ها رسیدن انتخابات به دور دوم را قطعی می‌دانند، اما همچنان نمی‌توانند آرای برنده نهایی را تخمین بزنند.

مشخص نیست پیروز انتخابات چه کسی است؛ میرشاد ماجدی که در فدراسیون فوتبال حضور دارد و با تمام ارکان فوتبال ایران در ارتباط است یا مهدی تاج و عزیزاله محمدی کار را تمام می‌کنند؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی