تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
بردهای بارسا و رئال به لطف دو ستاره بزرگ

دبل دبل در لالیگا؛ آغاز جنگ «لوا» و «کریم»!

در همین ابتدای فصل مشخص شد روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما دو ستاره بزرگ بارسا و رئال کورس آقای گلی را در لالیگا استارت زده‌اند و هر هفته باید تعداد گل‌های آن‌ها را بشماریم!

کد خبر: ۱۳۶۳۸۰
۰۸:۴۴ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱

دبل دبل در لالیگا؛ آغاز جنگ «لوا» و «کریم»!

دیدارنیوز:  تیم فوتبال بارسلونا در حالی مقابل تیم تحت تملک ستاره سابق خود یک پیروزی آسان را تجربه کرد که رئیس کاتالان‌ها با چهره‌ای متفاوت از همیشه نظاره‌گر برد این تیم بود.

در ادامه دیدار‌های هفته سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ پذیرای وایادولید بود و این تیم را که رونالدو نازاریو مالک آن است، با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد.

روبرت لواندوفسکی دو بار در دقایق ۲۴ و ۶۵، پدری در دقیقه ۶۵ و سرخی روبرتو در دقیقه ۲+۹۰ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. عثمان دمبله دیگر مهره تأثیرگذار بارسلونا در این بازی بود، چرا که زمینه‌ساز گل‌های دوم و سوم تیمش شد.

دبل دبل در لالیگا؛ آغاز جنگ «لوا» و «کریم»!

لواندوفسکی با این دبل، چهار گله شد و در کنار بورخا ایگلسیاس مهاجم تیم رئال بتیس در صدر جدول برترین گلزنان فصل جاری لالیگا ایستاد.

از حواشی جالب توجه این بازی حضور خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ با یک کبودی بزرگ زیر چشم راستش بود که توجه تماشاگران و اصحاب رسانه حاضر در استادیوم را جلب کرد. گویا کبودی چشم رئیس کاتالان‌ها در اثر یک اتفاق در منزلش برای او رخ داده است.

دبل دبل در لالیگا؛ آغاز جنگ «لوا» و «کریم»!

رؤسای دو باشگاه بارسلونا و وایادولید (رونالدو نازاریو و خوان لاپورتا)

دبل دبل در لالیگا؛ آغاز جنگ «لوا» و «کریم»!

لاپورتا در حال توضیح دادن دلیل کبودی صورتش به یکی از افراد حاضر در ورزشگاه

پیروزی رئال مادرید در کاتالونیا با گل‌های دیرهنگام کریم بنزما

قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لالیگای اسپانیا، سومین هفته از فصل جدید این رقابت‌ها را با یک پیروزی خارج از خانه پشت سر گذاشت.

در چارچوب دیدار‌های هفته سوم لالیگا، بامداد امروز (دوشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در کاتالونیا میهمان اسپانیول بود و میزبان سرسختش را به لطف گل‌های دیرهنگام از کریم بنزما با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

رئالی‌ها خیلی زود و در دقیقه ۱۲ توسط وینیسیوس جونیور گل نخست را به ثمر رساندند، اما دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول دروازه‌شان توسط خوسلو باز شد. اسپانیول تا دقیقه ۸۸ برابر حملات رئال مادرید مقاومت کرد تا حداقل یک امتیاز از این بازی خانگی بگیرد، اما کریم بنزما، مرد سال فوتبال اروپا پاس رودریگو را به گل دوم کهکشانی‌ها تبدیل کرد. کار اسپانیول برای بازگشت به بازی با اخراج مدافعش بنجامین لاکوم سخت‌تر شد و گل دوم بنزما در دقیقه دهم وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم تیرخلاصی بود که کار تیم میزبان را یکسره کرد.

به این ترتیب رئال مادرید با کسب سومین پیروزی متوالی‌اش و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به رئال بتیس که آنهم ۹ امتیازی است، صدرنشین شد. پس از مادریدی‌ها و بتیس، بارسلونا با هفت امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی