تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
چالش‌های جدید سردار آجورلو

لیست لبریز استقلال، جایی برای کاوه ندارد!

بعد از نمایش پر سر و صدا در جذب بازیکن در ابتدای فصل، حالا سردار آجورلو برای سامان دادن به وضعیت لیست بزرگسالان استقلال با چالش عجیبی روبرو شده است.

کد خبر: ۱۳۶۳۵۴
۱۶:۴۸ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱

 کاوه رضایی استقلال

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: جدایی فرهاد مجیدی در پایان فصل گذشته و مهلت غیرمتعارفی که به جواد نکونام برای قبول سرمربیگری استقلال داده شد، کار را برای مصطفی آجورلو سخت کرد. او برای آنکه بتواند خواسته هواداران را تامین کند و به برخی انتقادها پایان دهد بعد از آنکه اسامی بزرگی چون مورایس و پتکوویچ را برای هدایت استقلال مطرح کرد نهایتا به یک مربی نه چندان درجه یک پرتغالی که کارنامه‌ای نداشت قناعت کرد. پس از آن با قراردادهای نسبتا سنگین به جذب لژیونرهایی مثل کاوه رضایی، مهدی قایدی و محمد محبی اقدام کرد.

هر چند که بازگشت قائدی و حضور او در زمین تا حالا ۶ امتیاز شیرین برای استقلال به همراه داشته، ولی تا این لحظه استقلال ساپینتو آدم را به یاد تیم در دوران محمود فکری می اندازد، بی برنامه و مبتنی بر خلاقیت فردی!

در این شرایط هواداران استقلال مدتهاست که منتظر دیدن پیراهن شماره ۷ بر تن کاوه رضایی هستند. با توجه به اینکه این بازیکن از اردوی ترکیه به جمع آبی پوشان اضافه شد حتما می پرسید که چرا هنوز با او قرارداد رسمی امضا نشده است؟

کاوه رضایی برای پشت سر گذاشتن مدت حضورش در بلژیک و گرفتن تابعیت این کشور چند ماه وقت لازم دارد و به همین خاطر با او قرار داد داخلی بسته شده است قراردادهای داخلی وجهه قانونی ندارند و به این ترتیب وضعیت کاوه رضایی نامشخص مانده است!

از طرف دیگر ارسلان مطهری که بعد از بازی با ملوان به درخواست ساپینتو در لیست خروجی قرار گرفت ،از طرف باشگاه استقلال در آخرین دقایق نقل‌وانتقالات و از طریق سیستم اتوماسیون اداری باشگاه درخواست خروجش صادر شد. اما کمیته تدوین مقررات در این مورد گفت که ارسلان مطهری بازیکن استقلال محسوب می شود و این باشگاه نمی‌تواند او را از لیست خارج کند.

پس به این ترتیب لیست بازیکنان بزرگسال استقلال کامل شد و فقط دو راه برای جذب کاوه رضایی باقی ماند، یکی اینکه نام سیاوش یزدانی تا نیم فصل وارد لیست نشود تا به جای او کاوه رضایی در لیست بزرگسالان قرار بگیرد یا اینکه آمانوف به پیشنهادهایی که از تیم‌های عربی دارد پاسخ مثبت بدهد و استقلال را ترک کند.

از طرفی گفته می‌شود کاوه رضایی با باشگاه پرسپولیس هم وارد مذاکره شده است. یحیی گل‌محمدی مربی او در ذوب آهن بوده و پرسپولیس هم در پست مهاجم نیاز به بازیکن دارد. پرسپولیسی‌ها خواهان این شده که بخشی از مبلغ درخواستی کاوه رضایی به‌ دلیل غیبتش در چند بازی ابتدایی کسر شود که این موضوع و این درخواست محل بحث دو طرف برای امضای قرارداد رسمی است.

باید دید گلزن دربی قصد دارد ریسک کند و به تیم رقیب برود یا برای آبی پوش شدن صبر می کند یا نه؟ هر چه باشد رفتن کاوه رضایی به پرسپولیس حتما فشار روانی زیادی به استقلال خواهد آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی