تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شرط مهم پرسپولیس برای شکار مهاجم استقلالی!

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد به زودی بین یکی از دو گزینه مورد نظر یحیی گل محمدی که هر دو مهاجم سابق استقلال هستند جذب این تیم می‌شوند. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد در صورت توافق مالی با کاوه رضایی این بازیکن به این شرط با پرسپولیس قرارداد می‌بندد که گواهی سلامتش از سوی ایفمارک تایید شود.

کد خبر: ۱۳۶۲۷۵
۱۷:۳۴ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

شرط مهم پرسپولیس برای شکار مهاجم استقلالی!

دیدارنیوز: در روز‌های اخیر پس از مطرح شدن نام امیر ارسلان مطهری در فهرست خروجی بازیکنان تیم استقلال این موضوع با جدیت از سوی رسانه‌ها پیگیری شد. اینکه این بازیکن به چه دلیل از لیست خارج میشود!

در همین باره و از زبان برخی مسئولان باشگاه استقلال عنوان شد با توجه به پر بودن لیست تیم استقلال برای اضافه کردن کاوه رضایی باید حتماً یک نفر از فهرست خارج شود. با توجه به تعدد بازیکنان هم پست با رضایی در فهرست تیم استقلال و اصرار پیشکسوتان و درخواست هواداران مبنی بر ماندن امیر ارسلان مطهری، مدیران باشگاه استقلال این فرصت را به کاوه رضایی دادند تا به رغم داشتن قرارداد داخلی از این تیم جدا شود. مهاجم کرمانشاهی که در خردادماه سال جاری و پیش از مطرح شدن نام استقلال گزینه تیم پرسپولیس بود.

در همین باره با مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت کردیم که یک منبع آگاه که نمی‌خواست نامش در این باره فاش شود، گفت: «بله ما در خرداد ماه به دنبال جذب کاوه رضایی بودیم، اما پس از امضای قرارداد داخلی با باشگاه استقلال از جذب او منصرف شدیم و به سراغ گزینه‌های دیگر رفتیم که یکی از آن‌ها شیخ دیاباته است».

این مقام آگاه گفت: «در حال حاضر شرایط در رابطه با کاوه رضایی با زمان خرداد ماه فرق کرده و این بار با توجه به شرایطش در باشگاه استقلال، مدیر برنامه‌های این بازیکن به ما پیشنهاد کرده او را جذب کنیم. پیشنهادی که البته با نظر مثبت سرمربی تیم پرسپولیس همراه شده، ولی فعلاً مدیران باشگاه در رابطه با رقم و مدت قرارداد در حال چانه زنی با مدیر برنامه کاوه رضایی هستند».

در همین ارتباط و طی هفته‌های اخیر موضوع آسیب دیدگی تازه برطرف شده کاوه رضایی نیز مطرح بود و برخی از استقلالی‌ها گمانه‌زنی می‌کردند یکی از دلایل عدم ثبت رسمی قرارداد باشگاه استقلال مصدومیت او باشد.

ولی از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد در صورت توافق مالی با کاوه رضایی این بازیکن به این شرط با پرسپولیس قرارداد می‌بندد که گواهی سلامتش از سوی ایفمارک تایید شود.

ناگفته نماند؛ کاوه رضایی از روز چهارم اردوی تیم استقلال در ترکیه پابه‌پای استقلالی‌ها در حال تمرین است و طبق اعلام مسئولان باشگاه استقلال مشکلی بابت سلامتی ندارد.

اما این نکته که بین دیاباته و کاوه رضایی کدام یک به پرسپولیس می‌پیوندند نیز سوال مهم هواداران پرسپولیس و البته طرفداران استقلال است که این موضوع را در رسانه‌ها دنبال می‌کنند. از باشگاه پرسپولیس و منابع آگاه این باشگاه خبر می‌رسد موضوع امضای قرارداد با یکی از این دو بازیکن ممکن است تا ۱۰ دقیقه دیگر و یا امشب یا شاید فردا نهایی شود. آنچه مسلم است اینکه باشگاه پرسپولیس به زودی با یکی از این دو مهاجم سابق استقلال قرارداد می‌بندد.

شایان ذکر است که مسئولان عالیرتبه باشگاه پرسپولیس بیش از هرچیز تمایل دارند با شیخ دیاباته قرارداد ببندند. البته این در شرایطی است که مهاجم سابق استقلال پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس را بپذیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی