تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

لیگ قهرمانان؛ جدال طارمی و سردار/ بارسا، بایرن و اینتر در گروه مرگ!

بر اساس قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، مهدی طارمی و سردار آزمون، دو مهاجم تیم ملی کشورمان باید با پیراهن باشگاه‌های پورتو و بایر لورکوزن در مقابل یکدیگر قرار گیرند، و گروه سوم این رقابت‌ها با حضور بایرن مونیخ، بارسلونا و اینتر حال و هوای «مرگ» گرفت!

کد خبر: ۱۳۶۱۷۹
۰۸:۲۹ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۱

لیگ قهرمانان؛ جدال طارمی و سردار/ بارسا، بایرن و اینتر در گروه مرگ!

دیدارنیوز: قرعه‌کشی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید برگزار شد و ۳۲ تیم مختلف حاضر در این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

بر اساس قرعه‌کشی مهدی طارمی و سردار آزمون، دو مهاجم تیم ملی ایران باید با پیراهن باشگاه‌های پورتو و بایر لورکوزن در مقابل یکدیگر قرار گیرند.

همچنین تیم‌های بارسلونا، بایرن مونیخ و اینتر میلان هم در کنار ویتوریا پلژنِ نگون بخت، گروه مرگ این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند، جایی که سه تیم قدرتمند فوتبال اسپانیا، آلمان و ایتالیا باید در کنار نماینده جمهوری چک برای صعود از گروه سوم این رقابت‌ها با یکدیگر بجنگند.

از نکات قابل توجه این گروه، بازگشت روبرت لواندوفسکی به آلیانز آرنا خواهد بود، جایی که این مهاجم گلزن به عنوان رقیب و با پیراهن بارسلونا در مقابل تیم سابق خود یعنی بایرن مونیخ صف‌آرایی خواهد کرد.

همچنین ارلینگ هالند، دیگر مهاجم سرشناسی که امسال از رقابت‌های بوندسلیگای آلمان خارج و به لیگ برتر انگلستان پیوست با پیراهن تیم جدیدش یعنی منچسترسیتی در مقابل همبازیان سابقش یعنی بورسیا دورتموند قرار خواهد گرفت. در گروه G، منچسترسیتی و بورسیا دورتموند، همچنین باید با سویا اسپانیا و کپنهاگن دانمارک نیز رقابت کنند.

بر اساس قرعه‌کشی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها بدین صورت در گروه‌های هشت‌گانه تقسیم بندی شدند.

لیگ قهرمانان؛ جدال طارمی و سردار/ بارسا، بایرن و اینتر در گروه مرگ!

به گزارش دیدارنیوز، نکته جالب دیگر این قرعه‌کشی حضور دیناموزاگرب، تیم صادق محرمی مدافع تیم ملی در گروه چلسی و میلان است.

گروه A: آژاکس هلند - لیورپول انگلستان - ناپولی ایتالیا - گلاسگو رنجرز اسکاتلند

گروه B: پورتو پرتغال - اتلتیکو مادرید اسپانیا - بایر لورکوزن آلمان - کلاب بروخه بلژیک

گروه C: بایرن مونیخ آلمان - بارسلونا اسپانیا - اینتر میلان ایتالیا - ویتوریا پلژن جمهوری چک

گروه D: آینتراخت فرانکفورت آلمان - تاتنهام انگلستان - اسپورتینگ لیسبون پرتغال - المپیک مارسی فرانسه

گروه E: آث میلان ایتالیا- چلسی انگلستان - سالزبورگ اتریش - دینامو زاگرب کرواسی

گروه F: رئال مادرید اسپانیا - لایپزیک آلمان - شاختار دونتسک اوکراین - سلتیک اسکاتلند

گروه G: منچستر سیتی انگلستان - سویا اسپانیا - بورسیا دورتموند آلمان - کپنهاگن دانمارک

گروه H: پاری‌سن‌ژرمن فرانسه - یوونتوس ایتالیا - بنفیکا پرتغال - مکافی حیفا اسرائیل

با آغاز بازی‌ها و انجام مسابقات در گروه‌های هشت‌گانه، دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی رقابت‌ها راه پیدا خواهد کرد و تیم سوم هم راهی لیگ اروپا خواهد شد.

فصل گذشته رئال مادرید اسپانیا موفق شد با شکست لیورپول در دیدار پایانی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد. همین مسئله هم باعث شد تا یوفا جایزه بهترین مربی سال را به کارلو آنجلوتی سرمربی و جایزه بهترین بازیکن سال را هم به کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید اعطا کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی