تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

تدوام گردوغبار در بیش از ۱۰ استان کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد که تا روز جمعه، ۴ شهریور در استان‌های غرب و جنوب غرب کشور گردوغبار رقیق و کاهش کیفیت هوا ادامه دارد و شروع هفته آینده با افزایش دما خواهد بود.

کد خبر: ۱۳۶۰۹۴
۰۸:۳۳ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱

تدوام گردوغبار در بیش از ۱۰ استان کشور

دیدارنیوز: سازمان هواشناسی امروز چهارشنبه نفوذ گردوغبار را در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، جنوب غرب کردستان، شمال بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، نیمه جنوبی خراسان رضوی، کرمان، نیمه شرقی هرمزگان و نیمه شرقی اصفهان پیش بینی کرده است.

فردا پنج‌شنبه نیز در ایلام، خوزستان، کرمانشاه، غرب لرستان، نیمه جنوبی خراسان رضوی، خراسان جنوبی، نوار شرقی و غرب کرمان، سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان همین شرایط حاکم است.

روز جمعه در خوزستان، ایلام، جنوب غرب لرستان، غرب کرمانشاه، خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان شرایط آب و هوایی ناپایدار ادامه دارد.

اثر مخاطره نیز کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال شکستن نهال‌ها و درختان فرسوده، احتمال آسیب به تابلو‌های تبلیغاتی، احتمال سقوط اشیاء از ساختمان‌های نیمه کاره و احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل است.

هم چنین از روز شنبه (۵ شهریور) تا اواخر هفته آینده در اغلب نقاط کشور هوای گرم و آرام خواهیم داشت.

آسمان تهران نیز امروز صاف تا کمی ابری، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما امروز در پایتخت ۳۰ و ۲۱ درجه خواهد بود.

امروز اهواز با بیشینه دمای ۴۴ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی