تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

خاتون بم به فینال آسیا نرسید

تیم فوتبال زنان خاتون بم در دیدار برگشت قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، مقابل سوگدیانا ازبکستان به میدان رفت و با شکست یک بر صفر از صعود به فینال بازماند.

کد خبر: ۱۳۶۰۸۲
۱۸:۴۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

خاتون بم به فینال آسیا نرسید

دیدارنیوز: تیم فوتبال زنان بم با شکست مقابل نماینده ازبکستان از صعود به فینال قهرمانی باشگاه‌های آسیا بازماند.

تیم فوتبال خاتون بم از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در دیدار برگشت قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا مقابل سوگدیانا ازبکستان به میدان رفت و با شکست یک بر صفر از راه‌یابی به فینال مسابقات بازماند.

بازیکن ازبکستان در دقیقه ۳۱ مسابقات با پاس پشت دفاع هم تیمی خود را در موقعیت تک به تک با دروازه ایران قرار داد و او نیز با یک ضربه چیپ گل تیم خود را به ثمر رساند. نیمه اول این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

دو تیم در نیمه دوم موقعیت‌هایی را روی دروازه هم ایجاد کردند، اما موفق به گلزنی نشدند و این مسابقه با برتری یک بر صفر سوگدیانا به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

مرضیه جعفری سرمربی تیم بم این دیدار را با ترکیب زهرا خواجوی، عاطفه رمضانی، کوثر کمالی، بهناز طاهرخانی، شهناز جعفری زاده، سمانه چهکندی، زهرا سربالی، مونا حمودی، فاطمه گرایلی، زهرا قنبری و نگین زندی آغاز کرد.

سومین دوره آزمایشی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در دو گروه غرب و شرق پیگیری می‌شود که برترین تیم‌های این دو گروه مهر ماه در فینال به مصاف هم می‌روند.

از گروه شرق کالج اسکالرز تایلند به فینال صعود کرد و از گروه غرب نیز سوگدیانا ازبکستان فینالیست شد.

ابتدا قرار بود مسابقات غرب با حضور تیم‌هایی از اردن، هند، ایران و ازبکستان برگزار شود، اما باشگاه اردنی انصراف داد و تعلیق فوتبال هند هم موجب حذف تیم زنان این کشور از رقابت‌ها شد. به این ترتیب دو تیم ایران و ازبکستان در بازی رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ازبکستانی موفق شد به فینال برسد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی