تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پرسپولیس واقعی را از «هفته پنجم» ببینید!

محمد نصرتی مدافع پیشین تیم ملی و سرخپوشان گفت: از حالا نباید از گل محمدی انتقاد کرد و پرسپولیس واقعی را باید از هفته پنجم به بعد ببینید.

کد خبر: ۱۳۶۰۷۹
۱۸:۲۷ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

پرسپولیس را از «هفته پنجم» ببینید!

دیدارنیوز:  محمد نصرتی درباره هفته دوم لیگ برتر و دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد که با تساوی بدون گل پایان یافت، اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی کمی ناهماهنگ بود و هنوز سرخپوشان به هماهنگی کامل نرسیده اند. در خط دفاعی شاگردان گل محمدی روز خوبی داشتند، ولی در خط هافبک و حمله این تیم نیاز به زمان دارد.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس مقابل فولاد تلاش زیادی داشتند تا به گل برسند، ولی بازیکنان حریف خیلی بسته و دفاعی بازی کرد تا به هدفش برسد. فولادی‌ها به یک امتیاز قانع بودند و معلوم بود آمده بودند تهران تا با یک امتیاز به اهواز برگردند.

نصرتی در ادامه خاطر نشان کرد: البته هنوز لوکادیا مهاجم هلندی تیم بازی نکرده است. اگر او به ترکیب تیم اضافه شود، مطمئن باشید پرسپولیس در خط حمله بسیار خطرناک می‌شود. ضمن اینکه هنوز بازیکنان در شرایط بدنسازی هستند و باید این تیم را از هفته پنجم به بعد دید. فکر می‌کنم از هفته پنجم پرسپولیس به هماهنگی کامل دست پیدا می‌کند و با انجام بازی زیبا همه حریفان را شکست دهد.

مدافع اسبق سرخپوشان ادامه داد: بعد از گذشت دو هفته منطقی نیست از گل محمدی انتقاد کرد و باید به سرمربی پرسپولیس فرصت داد تا تیم شرایط خوبی را بدست آورد و در مسیر موفقیت گام بردارید.

وی در پایان درباره بازی هفته سوم پرسپولیس با آلومینیوم در اراک گفت: سرخپوشان بازی راحتی مقابل حریف اراکی ندارند و باید منطقی بازی کنند تا با دست پر به تهران برگردند. اگر خط هافبک تیم کمی تلاش بیشتری کنند، میانه میدان در دست هافبک‌های پرسپولیس خواهد بود و ابتکار عمل را در دست خواهند گرفت تا مهاجمان را به خوبی تغذیه کنند و شاگردان گل محمدی به گل برسند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی