تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اعزام بالگرد برای کمک به اطفای حریق منطقه حفاظت شده «خامی»

به گفته «علیرضا نیکروز»، مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۱۰۰ نیرو با بالگرد برای اطفای حریق منطقه حفاظت شده خامی اعزام شده است.

کد خبر: ۱۳۶۰۵۸
۱۳:۵۳ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

اعزام بالگرد برای کمک به اطفای حریق منطقه حفاظت شده «خامی»

دیدارنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ نیرو برای اطفای حریق منطقه حفاظت شده خامی اعزام شده است.

«علیرضا نیکروز» افزود: اکیپ‌های نیروی انسانی در قالب ۱۰۰ نفر نیرو از شهرستان‌های گچساران و باشت بوسیله بالگرد در حال اعزام به محل آتش سوزی منطقه حفاظت شده خامی هستند.

وی اظهار کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و توقف باد شدید آتش در این منطقه حفاظت شده مهار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علت آتش سوزی که از بعد از ظهر دیروز شروع شده تصریح کرد: علت آتش سوزی براساس شنیده‌ها صاعقه بوده، اما هنوز علت دقیق مشخص نیست و در حال بررسی است.

نیکروز تصریح کرد: هم اکنون در حال اعزام نیرو بوسیله بالگرد شرکت نفت گچساران هستیم و نیرو‌های هم بصورت پیاده روی از سمت شهرستان باشت به محل عزیمت کردند.

وی ادامه داد: در صورت مساعد بودن و نداشتن وزش باد شدید امروز مهار و خاموش می‌شود و با توجه به اینکه در این منطقه وزش باد‌های شدید را عصر‌ها شاهد هستیم، در صورت وزش باد، همچنان آتش سوزی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استاندار هم بصورت میدانی در منطقه حضور دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی