تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
نقل و انتقالات فقط با رضایت‌نامه!

پنجره بسته و بزرگانی که از قطار لیگ جاماندند

نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید و از این به بعد فقط بازیکنانی می توانند تیم پیدا کنند که رضایت‌نامه در دست داشته باشند.

کد خبر: ۱۳۶۰۳۸
۱۱:۵۷ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

ارسلان مطهری استقلال

 

دیدارنیوز- شقایق آسیایی: در روز آخر و حتی ساعت پایانی نقل و انتقالات لیگ، انتظار این بود که سرنوشت تعدادی از بازیکنان که با کلی هیاهو در اطراف برخی تیم‌ها مطرح شده بود مشخص شود اما کرکره بازار مکاره فوتبال پایین آمد و خبری از رسمی شدن قرارداد چند چهره مثل کاوه رضایی، شیخ دیاباته و سعید عزت‌اللهی نشد!

کاوه رضایی مهاجم سابق شارلروا هرچند در اردوی ترکیه همراه استقلال بود و مدتهاست با این تیم تمرین می کند، اما هنوز قرارداد رسمی بین طرفین وجود ندارد و حتی گفته می شود او برای تکمیل کارهای اقامتش به بلژیک بازگشته است.

در پرسپولیس هم شیخ دیاباته تا لحظه آخر به توافق نزدیک ‌شد که باز هم بندهای خاص قرارداد، دو طرف را از ادامه مذاکره بازداشت.

زمان کم و بسته شدن تیم‌ها توسط افرادی به غیر از سرمربیان، مخصوصا در سه تیم استقلال، سپاهان و تراکتور این روزها بلای جان این تیم‌ها شده است. ساپینتو، مورایس و بردیف پس از حضور در تمرینات با این مشکل مواجه شدند که تیم مطابق سلیقه آنها بسته نشده، اما نه زمانی برای تغییر هست و نه لیست‌ها جای خالی دارند.

کاوه رضایی

در استقلال محمد حسینی به طور کامل از باشگاه جدا شده، ولی ارسلان مطهری که قرارداد دو ساله دارد بعد از شایعه کنار گذاشتنش عنوان کرد در تمرینات  استقلال حاضر خواهد شد و نشان داد راضی به جدایی نیست. وضعیت ارسلان فعلا پیچیده است چون ظاهرا باشگاه به سازمان لیگ اطلاع داده که او را از لیست خارج کنند اما این اتفاق نیفتاده است.

ظاهرا ارسلان مطهری بعد از دیدار با ملوان انزلی، مورد غضب ساپینتو مربی استقلال قرار گرفته و سرمربی استقلال گفته که این بازیکن در حد استقلال نیست و باید از لیست کنار گذاشته شود، استقلال هم از بندی که در قرارداد این بازیکن مبنی بر امکان فسخ یکطرفه استفاده کرده و به سازمان لیگ اعلام کرده که مطهری دیگر در لیست باشگاه نیست. اما سازمان لیگ هم در پاسخ عنوان کرده که امکان فسخ یک طرفه باید بررسی شود و شاید این امکان وجود نداشته باشد.

در عین حال خود این بازیکن نیز عنوان کرده قصد جدایی از استقلال را ندارد و باشگاه هم متعهد شده که تا نیم فصل حق و حقوق او را بپردازد و ارسلان نیز همراه تیم تمرین کند. ظاهرا قرار بوده با این جدایی یک جا برای حضور کاوه رضایی باز شود، ولی او بخاطر شرایط تکمیل مراحل اقامتش در بلژیک نمی تواند با استقلال قرارداد ببندد و معلوم هم نیست که کی کار او درست شود و بتواند دوباره پیراهن آبی را برتن کند!

نفر دوم افرادی که از لیست استقلال بیرون ماندند سعید عزت‌اللهی است. او قصد داشت با با باشگاه وایله دانمارک قرارداش را فسخ کند تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد به استقلال بیاید ولی باشگاه او برای صدور رضایت‌نامه مبلغ ۲ میلیون یورو درخواست کرده که این رقم مداکرات را به سمت بن‌بست برد!

سعید عزت‌اللهی

در اصفهان سپاهان با مورایس راه دیگری را در پیش گرفته است. او در طول مدت حضورش سعی کرد با بازیکنان خارجی قرارداد ببندد. مورایس پس از بازی با استقلال یک شناخت نسبی از این تیم هم پیدا کرد و در دو دیدار پرسپولیس مقابل ذوب و فولاد هم از نزدیک تماشاگر بازی بود و به این نتیجه رسید که رقبای اصلی‌اش یعنی استقلال و پرسپولیس، دروازه‌بان ملی پوش دارند. پس تصمیم گرفت که پیام نیازمند را به سپاهان بیاورد تا از رقبایش در این زمینه عقب نماند. سپاهان جاز جمله تیم‌هایی بود که تا لحظه آخر مشغول عقد قرارداد با بازیکنان جدید بود.

حال که پنجره نقل و انتقالات لیگ بسته شده باید همچنان منتظر لیستی از بازیکنان شناخته شده که تیم ندارند، باشیم، افرادی که تنها با داشتن رضایت‌نامه می‌‌توانند به صورت بازیکن آزاد به تیم‌های مورد نظر خود بروند، همین امر باعث شده تا با وجود پایان رسمی پنجره تابستانی، نقل و انتقالات همچنان در انتظار انفجار بمب‌ خبری باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی