تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بابایی: دولت و مجلس تکلیف وزیر تعاون و وزارت صمت را مشخص کنند

علی بابایی کارنامی، نماینده مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه) خواهان تعیین تکلیف معرفی وزیر تعاون و تفکیک وزارت صمت شد و گفت: انتظار می‌رود دولت و مجلس در این زمینه هرچه زودتر تصمیم گیری کنند.

کد خبر: ۱۳۶۰۳۰
۱۰:۴۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

درخواست نماینده مجلس؛ تکلیف وزیر تعاون و وزارت صمت مشخص شود

دیدارنیوز: نماینده مجلس خواهان تعیین تکلیف معرفی وزیر تعاون و تفکیک وزارت صمت از سوی دولت و مجلس شد.

علی بابائی کارنامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، یکم شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به مهلت معرفی وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مهلت معرفی وزیر پیشنهادی وزارت تعاون ۲۴ شهریور به اتمام می‌رسد، این روز‌ها واحد‌های تولیدی و کارگران شرایط خوبی ندارند و اخبار خوبی از واحد‌های تولیدی به گوش نمی‌رسد، شفارود و نکاچو در مازندران را مثال می‌زنم که شرایط خوبی ندارند.

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس ادامه داد: وزیر مقتدر لازم است تا مباحث را دنبال کند که انتظار می‌رود دولت و مجلس در این زمینه هرچه زودتر تصمیم گیری کنند.

وی اظهار داشت: رئیس مجلس شما فرمودید ۲ ماه دیگر تکلیف وزارت صمت روشن خواهد شد و به حرف شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم، مهلت ۲ ماهه تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد، اما هنوز خبری از تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست. امیدواریم با مسیری که شما و آقای رئیسی مدنظر گرفته اید بتوانیم کشور را به خوبی اداره کنیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی