تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

مخالفت با عکس «یوزپلنگ ایرانی» روی پاکت سیگار!

حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: با توجه به بررسی‌های کارشناسی و بازخورد منفی از درج عکس یوزپلنگ ایرانی بر روی پاکت سیگار در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این سازمان نظر مخالف خود را با درج تصویر یوز ایرانی بر روی پاکت‌های سیگار اعلام می‌دارد.

کد خبر: ۱۳۶۰۲۰
۰۹:۳۳ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

مخالفت با «یوزپلنگ سیگاری»!

دیدارنیوز: معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست به خبر درج عکس "یوزپلنگ ایرانی" بر روی پاکت سیگار واکنش نشان داد.

حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در خصوص انتشار خبری از قول وی در "روزنامه راه مردم" مبنی بر درج عکس یوزپلنگ ایرانی بر روی پاکت سیگار، نوشت: با عنایت به شرح وظایف سازمان حفاظت محیط زیست که تنها متولی حفاظت و حراست از حیات وحش کشور است و هرگونه فعالیت در این خصوص منوط به کسب نظر از این سازمان است، با توجه به بررسی‌های کارشناسی و بازخورد منفی از این اقدام در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این سازمان نظر مخالف خود را با درج تصویر یوز ایرانی بر روی پاکت‌های سیگار اعلام می‌دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی