تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
کامرانی‌فر اعلام کرد

۲ نامزد برای انتخابات فدراسیون فوتبال تایید شدند؛ نفر سوم در انتظار

حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد، تا به امروز دو کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال تایید شده‌اند. کامرانی‌فر گفت که تاکنون دو نامزد انتخابات تأیید شده‌اند و کمیته بدوی انتخابات در انتظار استعلام نهایی نفر سوم است.

کد خبر: ۱۳۶۰۱۵
۰۸:۵۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

۲ نامزد برای انتخابات فدراسیون فوتبال تایید شدند؛ نفر سوم در انتظار

دیدارنیوز: کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه این فدراسیون ۲۱ روز پیش از انتخابات ۸ شهریور ماه اسامی نامزد‌های ریاست و هیئت رئیسه را اعلام کرد، اما در اطلاعیه خود اشاره داشت که احراز شرایط آن‌ها به صورت شکلی بوده و استعلام قضایی آن‌ها نرسیده است.

از همین رو این کمیته همچنان منتظر استعلام‌های قضایی نامزد‌های انتخابات فدراسیون فوتبال بود که گویا از سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، فقط دو نفر تأیید شده‌اند.

حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در این مورد به برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که تاکنون دو نامزد انتخابات تأیید شده‌اند و کمیته بدوی انتخابات در انتظار استعلام نهایی نفر سوم است.

مهدی تاج، عزیزالله محمدی و میرشاد ماجدی سه نامزد نهایی ریاست فدراسیون فوتبال هستند که براساس اعلام کامرانی‌فر از بین آن‌ها یک نفر هنوز برای انتخابات روز هشتم شهریور ماه تأیید نشده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی