تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واکنش صداوسیما به جنجال دریافت ۲۲ میلیارد تومان از فولاد مبارکه

پس از افشای تخلفات گسترده و هزاران میلیاردی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان، صداوسیمای جمهوری اسلامی یکی از سازمان‌هایی بود که نامش در میان دریافت کنندگان پول (رقم ۲۲ میلیارد تومان) از این شرکت دیده می‌شد و به همین دلیل مورد انتقاد و سوال هم قرار گرفت.

کد خبر: ۱۳۵۹۹۸
۱۹:۴۱ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

واکنش صداوسیما به دریافت ۲۲ میلیارد تومان از فولاد مبارکه

دیدارنیوز: در پی انتشار گزارش تحقیق و تفحص کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره تخلفات شرکت فولاد مبارکه اصفهان، اداره کل روابط عمومی صداوسیما در اطلاعیه‌ای ضمن رد اتهامات وارد شده به صداوسیما جزئیات قرارداد‌های قانونی یک دهه اخیر با شرکت فولاد مبارکه اصفهان را منتشر کرد.

به نقل از سایت صداوسیما، متن اطلاعیه به این شرح است:

«باسمه تعالی

طی روز‌های گذشته و در پی انتشار گزارش منسوب به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اتهامات و ادعا‌هایی بی اساس درباره موضوع پرداخت ۲۲۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال شرکت فولاد مبارکه اصفهان به صداوسیما مطرح شده است. این ادعا‌ها که استناد آن به گزارش نهایی تحقیق و تفحص کمیسیون صنایع و معادن از عملکرد آن شرکت است، موضوعی بدون بررسی دقیق و کارشناسی بوده که موجب تشویش اذهان عمومی و وهن رسانه ملی شده است.

در این خصوص به استحضار افکار عمومی میرساند سازمان صداوسیما سال‌ها است در راستای انجام تکالیف قانونی و به منظور تأمین بخشی از بودجه مورد نیاز و در چارچوب قوانین و مقررات جاری برای تبلیغ کالا، خدمات و فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی اقدام به عقد قرارداد با آن‌ها می‌نماید.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز همانند سایر بنگاه‌های اقتصادی مشمول این امر بوده و از سال ۱۳۹۰ تاکنون براساس قوانین، برای اطلاع رسانی فعالیت‌های خود، با رسانه ملی برای پخش آگهی قرارداد منعقد کرده که مبالغ حاصله بر اساس قرارداد، طبق قانون به حساب خزانه داری کل که از سوی وزارت اقتصاد و دارایی اعلام شده بود، واریز شده است. صداوسیما در راستای تنویر افکارعمومی، جزئیات این پرداخت‌ها را به شرح زیر اعلام می‌کند:

واکنش صداوسیما به دریافت ۲۲ میلیارد تومان از فولاد مبارکه

مجدداً یادآور می‌شود تمامی صورتحساب‌ها در زمان مقرر، صادر و تحویل شده و شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز به صورت مستمر و از سال‌های قبل، آگهی‌های خود را پخش کرده است. صداوسیما ضمن اعلام شفاف جزئیات این قرارداد‌ها و مبالغ حاصله، معتقد است در انعکاس گزارش کمیسیون صنایع و معادن، نام این سازمان بدون بررسی دقیق و کارشناسی برده شده است.

از این‌رو سازمان صداوسیما حق خود را برای پیگیری حقوقی این موضوع محفوظ می‌داند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی