تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
با تمجید از درخشش فاتی رقم خورد

جشن تولد «لواندوفسکی» در آنوئتا!

لواندوفسکی ماشین گلزنی فوتبال لهستان در شب تولد ۳۴ سالگی خود درخشید و نشان داد بوندس لیگا یا لالیگا برای او فرق چندانی ندارد و براحتی متوقف نمی‌شود! همچنین نکته مهم دیگر، تصمیم ژاوی برای آوردن فاتی به میدان بود که یک تعویض طلایی رقم خورد؛ ستاره‌ای جوان که همراه با «لوا» نقش مهمی در پیروزی کاتالان‌ها ایفا کرد.

کد خبر: ۱۳۵۹۲۵
۰۸:۱۶ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

جشن تولد «لواندوفسکی» در آنوئتا!

دیدارنیوز: دیدار‌های هفته دوم لالیگا با پیروزی پرگل تیم فوتبال بارسلونا برابر رئال سوسیه‌داد در ورزشگاه آنوئتا دنبال شد.

در ادامه بازی‌های هفته دوم لالیگا، بامداد شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا میهمان رئال سوسیه‌داد بود و میزبان باسکی خود را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد تا شروع ناامیدکننده‌اش در این رقابت‌ها را جبران کند.

بارسلونا خیلی زود و در همان نخستین دقیقه بازی توسط روبرت لواندوفسکی به گل رسید. این اولین گل ستاره لهستانی جدید کاتالان‌ها برای این تیم در یک بازی رسمی بود. برتری بارسا، اما تنها پنج دقیقه دوام داشت، چرا که دروازه‌اش توسط ایزاک باز شد تا کار به تساوی کشیده شود.

تا دقیقه ۶۶ بازی توپ دیگری از خط دروازه‌ها رد نشد و سرانجام عثمان دمبله موفق شد دومین گل را برای میهمان کاتالان بزند. دو دقیقه بعد هم لواندوفسکی دومین گل خود و سومین گل را برای بارسا زد تا خیال ژاوی هرناندس از بابت کسب اولین پیروزی در این فصل آسوده شود.

جشن تولد «لواندوفسکی» در آنوئتا!

در نهایت آنسو فاتی کسی که پاس دو گل قبلی را داده بود، خود در نقش گلزن ظاهر شد و در دقیقه ۷۹ چهارمین گل را هم برای بارسلونا زد. بارسلونا با این نتیجه چهار امتیازی شد و به رده پنجم جدول لالیگا صعود کرد. آبی‌و‌سفیدپوشان باسک هم با سه امتیاز در رده دهم جدول باقی ماندند.

در جدول رده‌بندی لالیگا، تیم‌های ویارئال، رئال مادرید و بتیس هر سه با شش امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب اول تا سوم هستند.

به گزارش دیدارنیوز، لواندوفسکی ماشین گلزنی فوتبال لهستان در شب تولد ۳۴ سالگی خود درخشید و نشان داد بوندس لیگا یا لالیگا برای او فرق چندانی ندارد و براحتی متوقف نمی‌شود! همچنین نکته مهم دیگر، تصمیم ژاوی برای آوردن فاتی به میدان بود که یک تعویض طلایی رقم خورد؛ ستاره‌ای جوان که همراه با «لوا» نقش مهمی در پیروزی کاتالان‌ها ایفا کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی