تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

فرود اضطراری پرواز تهران - تبریز؛ چند مسافر دچار تنگی نفس شدند

پرواز هواپیمایی معراج که امروز ساعت ۱۲ تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، در مهرآباد فرود اضطراری کرد.

کد خبر: ۱۳۵۹۰۲
۱۷:۱۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

فرود اضطراری پرواز تهران - تبریز؛ چند مسافر دچار تنگی نفس شدند

دیدارنیوز: پرواز هواپیمایی معراج که از ساعت ۱۲ فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشته و با گذشت دو و نیم ساعت از زمان اولیه پرواز، مسافران هنوز در فرودگاه مهرآباد حضور دارند و به آن‌ها اعلام نشده که علت این موضوع چه بوده است.

یکی از مسافران اعلام کرد که پس از برخاستن هواپیما، دود زیادی در کابین ایجاد شده و مسافران به‌سختی می‌توانستند نفس بکشند و خلبان مجبور شده پس از مدت کوتاهی از آغاز پرواز، در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری داشته باشد و حتی چند مسافر دچار تنگی نفس شده‌اند، که آمبولانس در محیط مستقر شده و به آن‌ها رسیدگی کرده است؛ با وجود این هواپیمایی معراج توضیحی درباره وقایع رخ‌داده به مسافران نداده است.

در نهایت با گذشت بیش از دو ساعت از زمان آغاز پرواز، به مسافران اعلام شده که می‌توانند برای ادامه سفر خود به هواپیما بازگردند؛ هر چند برخی از مسافران، پرواز خود با این هواپیمایی را کنسل کرده‌اند و برخی دیگر به هواپیما برگشته‌اند.

در این زمینه میرسمیعی -روابط عمومی هواپیمایی معراج- توضیح داد: به علت پرواز‌های نجف و وجود گردوخاک در آن فرودگاه، فرآیند به این شیوه است که موتور هواپیما باید هر بار شست‌وشو شود، که بعد از آخرین پرواز به فروگاه نجف، موتور هواپیما شست‌وشو داده شد، اما مقداری از مواد شست‌وشوکننده داخل موتور مانده بود و باعث ایجاد یک بوی بد در کابین شده بود. ما به این خاطر که امنیت به خطر نیفتد و جانب احتیاط را رعایت کنیم، به فرودگاه مهرآباد برگشتیم تا موتور هواپیما بار دیگر بررسی شود و پرواز ادامه پیدا کند.

او همچنین درباره ادامه روند این پرواز و نحوه جبران خسارات به مسافران توضیح داد: مشکل فنی برای ادامه پرواز وجود ندارد، پذیرایی از مسافران انجام می‌شود و برای جبران خسارات هم طبق قوانین برخورد می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی