تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پاسخ مرندی به مقاله گاردین؛ گول زبان سیاسی غربی‌های نژادپرست را نخورید!

مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در واکنش به مقاله اخیر روزنامه گاردین علیه ایران تاکید کرد: گول زبان سیاسی غربی‌های نژادپرست را نخورید.

کد خبر: ۱۳۵۹۰۱
۱۷:۰۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

مرندی:

دیدارنیوز:  سید محمد مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به مقاله اخیر روزنامه گاردین که در آن نوشته است "حتی توافق هسته‌ای موجب رام شدن ایران نمی‌شود" واکنش نشان داد.

مرندی در پیام خود نوشت: رام کردن تهران؟ این غربی‌های نژادپرست بهتر از برده‌داران قرن نوزدهم نیستند. گول زبان سیاسی درست مناسب را نخورید.

روزنامه انگلیسی گاردین در این مقاله تلاش کرده است با طرح ادعا‌هایی بی‌اساس و بدون ارائه هیچ گونه سند و مدرکی حمله هفته گذشته به سلمان رشدی، نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی را به ایران ارتباط دهد و در ادامه از دولت واشنگتن به دلیل ادامه رایزنی‌های هسته‌ای با تهران انتقاد کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی