تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ وزیر بهداشت: منطقه شدیدا مه دارد/ تیم‌ها در حال جستجو +ویدیو
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ وزیر بهداشت: منطقه شدیدا مه دارد/ تیم‌ها در حال جستجو +ویدیو

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

تجاوز نظامی روسیه؛ یک دختربچه‌ چشمش را از دست داد

یک مقام اوکراینی پس از حمله روز شنبه روسیه به یک ساختمان مسکونی در شهر وزنسنسک، گفت: «کودکان ۳ تا ۱۷ ساله در این حمله زخمی شدند و همگی وضعیت بسیار بدی دارند.» به گفته آقای کیم یک دختر بچه یکی از چشم‌هایش را از دست داده است.

کد خبر: ۱۳۵۸۳۷
۲۰:۱۱ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

تجاوز نظامی روسیه؛ یک دختربچه‌ چشمش را از دست داد

دیدارنیوز: مقام‌های محلی اوکراین می‌گویند در جریان حمله روز شنبه روسیه به یک ساختمان مسکونی در شهر وزنسنسک، ۱۲ غیرنظامی از جمله ۴ کودک و نوجوان به شدت مجروح شده‌اند.

شهر وزنسنسک در استان میکولائیف در جنوب اوکراین قرار دارد و به نیروگاه هسته‌ای پریودنوکراینسک نزدیک است.

ویتالی کیم، فرماندار منطقه در یک پیام تلگرامی نوشت: «کودکان ۳ تا ۱۷ ساله در این حمله زخمی شدند و همگی وضعیت بسیار بدی دارند.» به گفته آقای کیم یک دختر بچه یکی از چشم‌هایش را از دست داده است.

سازمان موقعیت‌های ویژه دولت اوکراین تصویری از یک ساختمان مسکونی ویران شده در این شهر منتشر کرده است. احتمالا قربانیان بمباران روز شنبه ساکن این ساختمان بودند.

وزنسنسک در نزدیکی شهر خرسون قرار دارد و یکی از خطوط مقدم جبهه جنگ در جنوب اوکراین به شمار می‌رود.

آندری ایرماک، رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین با انتشار بیانیه‌ای تند دولت «تروریست» روسیه را مسئول این حمله معرفی کرد و نوشت: «وظیفه ما این است که کاری بکنیم که نه‌تن‌ها نسل کنونی روسیه، بلکه فرزندان و نوه‌های مردمان این کشور هم حساب پس بدهند. روسیه بهای رفتارش را خواهد پرداخت.»

حمله نظامی روسیه به اوکراین در ۶ ماه گذشته صد‌ها قربانی غیرنظامی بر جا گذاشته و میلیون‌ها نفر را مجبور به ترک خانه و کاشانه کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی