تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وزیر کشور: استادیوم آزادی منعی برای حضور «بانوان» ندارد

احمد وحیدی، وزیر کشور درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اعلام کرد که شرط حضور زنان کشورمان، آماده بودن ورزشگاه‌هاست. او همچنین گفت: ورزشگاه‌هایی که مانند استادیوم آزادی آمادگی دارند، اگر مواردی پیش بیاید تا حدی که بتوانند این بحث را پوشش بدهند، منعی برای حضور بانوان ندارند.

کد خبر: ۱۳۵۸۱۳
۱۳:۱۳ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

وزیر کشور: استادیوم آزادی منعی برای حضور «بانوان» ندارد

دیدارنیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور اعلام کرد که هرجایی که برای حضور بانوان آماده باشد، ورود آن‌ها منعی نخواهد داشت.

در حالی که این روز‌ها بازار گمانه‌زنی و شایعه پیرامون الزام ورود زنان به ورزشگاه‌های ایرانی اوج گرفته، وزیر کشور در بازدید از خبرگزاری دولتی ایرنا در این خصوص اظهارنظر کرد.

احمد وحیدی در این خصوص گفت: هر جایی که بتوانیم ورزشگاه را برای حضور بانوان آماده کنیم، این موضوع مانعی ندارد، اما شرط آن این است که ورزشگاه‌ها آماده باشند.

وی ادامه داد: طبیعتا تا این آمادگی‌ها به وجود بیاید، زمان می‌برد. ورزشگاه‌هایی که مانند استادیوم آزادی آمادگی دارند، اگر مواردی پیش بیاید تا حدی که بتوانند این بحث را پوشش بدهند، منعی برای حضور بانوان ندارند.

به گزارش دیدارنیوز، پیش از برخی مقامات کشورمان از جمله سجادی، وزیر ورزش از آماده نبودن زیرساخت‌ها برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها خبر داده بود، زیرساخت‌هایی که سال‌هاست آماده نیست(!) و ظاهرا تلاشی هم برای آماده شدن آنها وجود ندارد، و فقط زمانی که نامه هشدارآمیز فیفا به ایران می‌رسد برخی اظهارنظرها درباره الزام‌آور نبودن ورود زنان مطرح می‌شود تا همچنان زنان از ورود به ورزشگاه‌ها محروم باشند و تنها در برخی مناسبت‌های خاص آنها را در استادیوم‌ها می‌بینیم.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی