تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ واکنش چین، تل‌آویو را ناامید کرد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ واکنش چین، تل‌آویو را ناامید کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
به آبی‌ها گل زدید، شادی نکنید!

۱۰ نکته از بازی استقلال و ملوان

استقلال در انزلی در نیمه مربیان برنده شد تا هواداران‌ این تیم‌، باخت هفته اول مقابل سپاهان را به دست فراموشی بسپارند. مرور چند نکته از این بازی خالی از لطف نیست.

کد خبر: ۱۳۵۷۷۰
۱۵:۳۴ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

۱۰ نکته استقلال ملوان

 

دیدارنیوزـ سرویس ورزشی: استقلالی‌ها موفق شدند با درخشش مهدی قایدی دو گل به ثمر برسانند تا مشخص شود که اصرار آبی‌ها برای بازگشت این لژیونر به خانه بی دلیل نبوده است. نکاتی از بازی را با هم بررسی می کنیم:

۱. استقلال در نیمه نخست بازی با سردرگمی و نداشتن آرایش درست تیمی یک گل از ملوان دریافت کرد، ولی در نیمه مربیان این ساپینتو بود که موفق شد با چند تعویض به موقع و خصوصا آوردن مهدی قایدی کامبک کند و نتیجه را به سود خودش تغییر دهد.

۲. پیش از بازی استقلال و ملوان، هر دو تیم در دیدار های گذشته خودشان برابر سپاهان و پیکان متحمل شکست شده بودند و هر دو برای گرفتن هر سه امتیاز پا به این دیدار گذاشتند که نهایتا استقلال عملکرد بهتری داشت و موفق شد با‌ برد به خانه برگردد.

۳. سید حسین حسینی که در فصل گذشته با داشتن بیشترین کلین‌شیت بهترین گلر لیگ شده بود در هر دو بازی اول در این لیگ، دروازه‌اش مقابل سپاهان و ملوان باز شده است.

۴. استقلالی‌ها امیدوار هستند که خط دفاع این تیم با بازگشت سربازهای تیم یعنی مرادمند و یزدانی از سردرگمی هفته‌های نخست، خارج شود.

۵.در دو بازی اخیر استقلال این تیم روی ضد حملات گل خورده است که این نشان می دهد بر خلاف سال گذشته که تیم بیشتر دفاعی عمل می کرد و چشم به ضد حملات داشت جلو بازی می کند و این در آینده می تواند برای آبی‌ها خطرساز شود.

۶.لگد ساپینتو به برانکارد هلال احمر که چرا بعد از گل خوردن استقلال شادی می کنند خودش از نکات عجیبی بود که در بازی با ملوان دیدیم! هر چند که او بعد از بازی سعی کرد از کارمندان هلال احمر دلجویی کند، ولی اینطور بر آشفتن‌ها و حرکات انفجاری در کنار زمین و هنگام بازی در ادامه لیگ و در بازی‌های حساس پیش روی این  تیم، مثلا در دربی و مقابل رقبایی مثل گل گهر و فولاد و غیره قطعا با محرومیت و دردسر برای استقلالی‌ها همراه خواهد شد.

۷. قائدی در انزلی، توانست برای هشتمین بار در طول ۵ فصلی که با پیراهن استقلال به زمین رفته، برای این تیم  پنالتی بگیرد، از زمان شروع لیگ برتر، فقط فرهاد مجیدی آمار بهتری از قایدی داشته است. مجیدی در ۷ فصلی که در لیگ برتر برای استقلال بازی کرد، توانست استقلال را صاحب ۱۰ پنالتی کند. پس از قائدی نیز سیاوش اکبرپور با گرفتن ۷  خطای پنالتی، در جایگاه سوم قرار دارد.

۸.ساپینتو در آخر بازی عنوان کرد که ارسلان مطهری و محمد حسینی به طور حتم از استقلال جدا شده‌اند، ولی آمانوف که گفته می‌شد مورد توجه الوصلی‌ها است، در استقلال خواهد ماند. با توجه به اینکه اسم سعید مهری هم در میان خروجی های استقلال بود معلوم نیست این لیست بر اساس چه معیاری بررسی شده که سعید مهری از در خروجی به ارنج اصلی برمی‌گردد و ارسلان مطهری که امتیازات بیشتری از او برای استقلال کسب کرده، تیم را ترک می کند.

۹.‌سجاد شهبازاده در دو دیدار نخست استقلال در ارنج اصلی تیم قرار گرفت، ولی از او بازی‌های درخشان زمان حضورش در سپاهان را ندیدیم، شاید بهتر است که ساپینتو به جای او به پیمان بابایی جوان میدان دهد. ورود بابایی به میدان در مقابل ملوان نتیجه مثبت داشت.

۱۰. ساپینتو در نیمه نخست با ۳ دفاع مقابل ملوان حاضر شد ولی عملکرد ضعف خط دفاع و موقعیت‌های زیادی که نصیب بازیکنان حریف شد باعث شد تا این مربی در نیمه دوم سیستم تیمش را از سه دفاع به چهار مدافع تغییر دهد و این کار هم نتیجه داد و بازیکنان ملوان در نیمه دوم کمتر خودشان را در محوطه جریمه استقلال دیدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی