تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
پرسپولیس یک شانس خوب مقابل فولاد دارد

وطن‌خواه: عدم حضور بانوان در ورزشگاه را درک نمی‌کنم؛ این مانع برداشته شود

وطن‌خواه، پیشکسوت پرسپولیس در آستانه دیدار مهم امشب سرخپوشان برابر فولاد با اشاره به اینکه عدم حضور بانوان در ورزشگاه را درک نمی‌کند و این مانع باید برداشته شود، گفت: عیار پرسپولیس از هفته پنجم مشخص می‌شود.

کد خبر: ۱۳۵۷۶۸
۱۰:۲۸ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

وطن‌خواه: عدم حضور بانوان در ورزشگاه را درک نمی‌کنم؛ این مانع برداشته شود

دیدارنیوز: رضا وطن خواه پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: در مورد بازی با فولاد، پرسپولیس با یک شانس خوب مواجه شده است. میزبانی از فولاد در فصل گرما، می‌تواند یک مزیت برای ما باشد. بازی در اهواز آن هم در این مقطع، می‌توانست شرایط را برای پرسپولیس تغییر دهد.

پرسپولیس در مسابقه نخست خود مقابل ذوب آهن، به تساوی بدون گل رضایت داد. ذوبی‌ها در ۳۰ دقیقه پایانی با اخراج نادر محمدی ۱۰ نفره شدند. شاگردان یحیی گل محمدی علی رغم حملات متعدد روی دروازه حریف، موفق به گلزنی نشده و امتیاز‌ها در اصفهان تقسیم شد.

سرخپوشان امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان می‌روند. رویارویی با شاگردان جواد نکونام، می‌تواند چالش سختی برای نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر باشد. فولاد از جمله تیم‌هایی بود که در فصل نقل و انتقالات، به خوبی ترکیب خود را تقویت کرد.

آن‌ها بازیکنان با تجربه‌ای نظیر وریا غفوری و اشکان دژاگه را به تیم خود اضافه کردند. برای بررسی بیشتر بازی مهم هفته میان پرسپولیس و فولاد، گفت و گویی با رضا وطن خواه پیشکسوت قرمز‌های پایتخت انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

عیار پرسپولیس از هفته پنجم مشخص می‌شود
رضا وطن خواه پیشکسوت پرسپولیس درباره تساوی با ذوب آهن در هفته نخست گفت: برای تیم‌هایی در سطح پرسپولیس، تا ۵ بازی اول نمی‌توان ارزیابی دقیقی از شرایط داشت؛ علت آن نیز زمان محدود برای کسب آمادگی جسمانی و عدم وجود امکانات پیشرفته است.

وطن‌خواه: عدم حضور بانوان در ورزشگاه را درک نمی‌کنم؛ این مانع برداشته شود

او یادآور شد: باید چند هفته دیگر بگذرد تا عیار واقعی پرسپولیس در فصل جدید مشخص شود. پرسپولیس عملکرد بدی در بازی اول نداشت. در بخش موقعیت سازی بد نبود، ولی متاسفانه موفق به گلزنی نشد. در هفته‌های آتی قضاوت شفاف تری در خصوص پرسپولیس می‌توان داشت.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس بیان کرد: مسئله‌ای که درباره تیم عرض کردم، در رابطه با نفرات جدید نیز صدق می‌کند. بازیکنان تازه وارد در تیم‌های سابق، مهره‌های شاخص و تاثیرگذاری بودند. اما عیار این اشخاص با انجام چند بازی رسمی، بیشتر نمایان می‌شود.

او ادامه داد: اکثر خرید‌های جدید به دلیل ورود به یک تیم بزرگ تر، برای یافتن جایگاه واقعی خود و اثبات شایستگی هایشان، نیاز به گذشت چند مسابقه دارند. هواداران به این بازیکنان زمان بدهند تا در ترکیب تیم جاافتاده و به هماهنگی بیشتری برسند.

بازی با فولاد یک مزیت برای یحیی دارد
ملی پوش سابق پرسپولیس در رابطه با بازی امروز قرمز‌های تهران با فولاد گفت: در مورد این بازی، پرسپولیس با یک شانس خوب مواجه شده است. میزبانی از فولاد در فصل گرما، می‌تواند یک مزیت برای شاگردان گل محمدی باشد. بازی در اهواز آن هم در فصل گرما، می‌توانست شرایط را برای پرسپولیس متغیر کند. به نظر من پرسپولیس در این بازی، عملکردی به مراتب بهتر، نسبت به بازی نخست خواهد داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در ارتباط با مهاجم جدید سرخ‌ها اظهار کرد: شناخت زیادی از او ندارم. لوکادیا آمار و رزومه نسبتا خوبی دارد و امیدوارم که در ترکیب پرسپولیس بدرخشد. تطبیق بازیکنان خارجی با شرایط فوتبال ما، مستلزم گذشت زمان است. به هر حال این افراد از فرهنگ و وضعیت کاملا متفاوتی، وارد لیگ ما می‌شوند. در کوتاه مدت نباید توقع گزاف از مهره‌های خارجی داشت. به عقیده من استفاده از بازیکنان باکیفیت داخلی نسبت به خارجی‌ها، تصمیم معقولانه تری است.

گل گهر می‌تواند مدعی باشد
وطن خواه درباره مدعیان احتمالی در لیگ بیست و دوم عنوان کرد: ترکیب مدعیان قهرمانی به مانند فصول گذشته خواهد بود. در لیگ‌های بزرگ دنیا مثل لیگ برتر انگلیس نیز، همیشه چند تیم به شکل ثابت، مدعی هستند. کماکان سه، چهار تیم لیگ ما، برای قهرمانی در فصل جدید می‌جنگند. همه مردم ما نیز این تیم‌ها را به خوبی می‌شناسند. بعید می‌دانم که تیم دیگری بتواند معادلات قهرمانی را بر هم بزند. شاید در جام حذفی یکی، دو تیم شگفتی ساز شوند.

او در خصوص پتاسیل تیم‌هایی نظیر تراکتور و گل گهر و مس رفسنجان بیان کرد: من بازی اول این تیم‌ها را به خوبی ندیدم تا ارزیابی دقیقی از عملکرد آن‌ها داشته باشم. البته پیش بینی می‌کنم که گل گهر با امیر قلعه نوعی، بار دیگر نمایش خوبی در فصل جدید باشد. گل گهر سیرجان پتانسیل مدعی شدن را دارد.

مدافع سابق تیم ملی درباره حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: عدم حضور تماشاگران در استادیوم‌ها تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد؟ این موضوع واقعا عجیب است. در تمامی کشور‌های خارجی، بازی‌ها با حضور دوست داران فوتبال برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: تیم‌های پرهوادار با حضور تماشاگران قدرت مضاعفی پیدا می‌کنند. تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال و تراکتور بدون حضور طرفداران خود، با تیم‌های ته جدولی تفاوتی ندارند. بازیکنان در داخل زمین، طالب مشوق هستند. سطح فوتبال ما با تماشاگران ارتقا پیدا کرده و مسابقات نیز جذاب‌تر می‌شوند.

مسئولان اجازه ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را بدهند

او در پایان ضمن حمایت از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تصریح کرد: من تصمیمات مسئولان مربوطه در این خصوص را درک نمی‌کنم. بانوان کشور ما، خواهر، همسر و مادر ما هستند که بنابر علاقه شخصی، دوست دارند که از نزدیک بازی تیم محبوب خود را ببینند.

رضا وطن خواه افزود: ایجاد این فاصله‌ها، فقط خصومت‌ها را بیشتر می‌کند. یک روزی باید این مانع برای همیشه برداشته شود. محیط ورزشگاه با آمدن خانم‌ها بهتر می‌شود و کسی به خود جرئت استفاده از الفاظ نامناسب را نمی‌دهد. حضور بانوان به بازیکنان انگیزه دوچندان می‌دهد. من در گذشته، با حضور نامزد خود در ورزشگاه، به جای دوپا، با ده پا در زمین بازی می‌کردم. از مسئولان می‌خواهم که اجازه حضور بانوان را هر چه زودتر بدهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی