تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

انتقاد شدید مجلس از ایران‌خودرو و سایپا؛ تولید خودروی بی‌کیفیت ممنوع!

علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها از انتقاد جدی نمایندگان به وضعیت خودرو‌های تولید داخل خبر داد و گفت: اعتقاد داریم که سازمان استاندارد باید اشراف، نظارت و اقدامات لازم را داشته باشد تا جلوی تولید خودروی بی‌کیفیت گرفته شود. وزیر صمت از برنامه دولت برای واگذاری سهامش در ایران خودرو و سایپا خبر داد که آگهی این واگذاری داده شده است.

کد خبر: ۱۳۵۶۶۰
۲۰:۲۳ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

انتقاد شدید مجلس از ایران خودرو و سایپا

دیدارنیوز: سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها از بررسی وضعیت ایمنی و کیفیت خودرو‌های داخلی در نشست امروز این کمیسیون و انتقاد جدی نمایندگان به وضعیت خودرو‌های تولید داخل در حضور مدیران دو خودروسازی بزرگ کشور خبر داد.

علی حدادی، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون به بررسی وضعیت ایمنی و کیفیت خودرو‌ها و آمار تصادفات جاده‌ای اختصاص داشت. این دومین نشست کمیسیون در این خصوص بود. در این نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران ایران خودرو، سایپا، رئیس سازمان استاندارد و نیروی انتظامی حضور پیدا کردند. وزیر راه و شهرسازی نیز به منظور بررسی وضعیت جاده‌ها و آمار تصادفات جاده‌ای دعوت شده بود، اما در نشست کمیسیون حضور پیدا نکرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان سوالات و انتقادات زیادی نسبت به تولیدات دو خودروساز داخلی داشتند. همچنین به عدم رضایت مردم و افزایش شکایت به دلیل ایمن نبودن خودرو در برابر سرقت و کیفیت پایین خودرو‌ها اشاره شد. از آنجایی که انتقاد نمایندگان از وضعیت کیفیت و ایمنی خودرو‌ها از جهت سرقت بسیار زیاد بود، مقرر شد جلسات استمرار پیدا کند تا هم وزیر راه و شهرسازی در جلسه حاضر باشد و در خصوص ایمنی جاده‌ها توضیح دهد و هم خودروسازان گزارشی از فعالیت، برنامه آینده برای اصلاح کیفیت و افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت ارائه دهند.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در ادامه تصریح کرد: رئیس سازمان استاندارد نیز گزارشی از کیفیت خودرو و قطعات مرتبط ارائه کرد که مورد پذیرش نمایندگان نبود. اعتقاد داریم که این سازمان باید اشراف، نظارت و اقدامات لازم را داشته باشد تا جلوی تولید خودروی بی کیفیت گرفته شود. وزیر صمت از برنامه دولت برای واگذاری سهامش در ایران خودرو و سایپا خبر داد که آگهی این واگذاری داده شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین در جلسه امروز کمیسیون تقاضای تحقیق و تفحص از استانداری خراسان شمالی با رای اکثریت اعضای کمیسیون به تصویب رسید که برای تصمیم گیری نهایی به صحن علنی ارسال خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی