تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

جمع‌آوری بیلبوردهای «علی کریمی»/ دلیل؛ اهانت!

انتقاد علی کریمی، ستاره سابق و محبوب فوتبال کشورمان از هزینه‌های کلان در ماه محرم و بی‌توجهی به بیماران ناتوان، ظاهرا باعث شده تا سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران بیلبوردهای تبلیغاتی حاوی تصاویر او را از سطح شهر جمع‌آوری کند!

کد خبر: ۱۳۵۶۵۴
۱۹:۰۶ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

جمع‌آوری بیلبوردهای «علی کریمی»، دلیل؛ اهانت!

دیدارنیوز: چندی قبل علی کریمی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با گذاشتن یک استوری در ایام محرم خبرساز شد. موضوعی که باعث شد تا عده‌ای نسبت به او شدیدا انتقاد کنند و او را متهم به مخالفت با مراسم عزاداری و دادن نذری بکنند.

خبر ورزشی نوشت: دیروز هم در این خصوص ویدیویی منتشر شد که بازتاب زیادی در فضای داشت. حالا در اقدامی عجیب بیلبورد‌های تبلیغاتی جادوگر در تهران جمع آوری شد تا خیلی‌ها این مسئله را به استوری چندی قبل کریمی نسبت دهند.

همچنین برخی رسانه‌ها اعلام کردند: پس از انتقاد علی کریمی، ستاره سابق فوتبال ایران، از هزینه‌های کلان در ماه محرم و بی‌توجهی به بیماران ناتوان در پرداخت هزینه‌های درمان، شهرداری تهران بیلبورد‌های وی را از سطح شهر جمع‌آوری کرد.

جمع‌آوری بیلبوردهای «علی کریمی»، دلیل؛ اهانت!

بیلبورد‌های علی کریمی به عنوان سفیر یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در نقاط مختلف شهر تهران نصب شده بود.

خبرگزاری مهر علت این اقدام را «اهانت» علی کریمی به «شعائر حسینی» عنوان کرده و نوشته که سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران آن‌ها را جمع‌آوری کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی