تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پادکست موزیکسین، موسیقی مُحَرّم (۲)

صدای دیدار، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا امام حسین (ع)، دو اپیزود از پادکست موزیکسین که به موسیقی محرم اختصاص دارد را منتشر می‌کند. این قسمت دوم پادکست است.

کد خبر: ۱۳۵۶۳۰
۱۴:۳۷ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

پادکست موزیکسین، موسیقی مُحَرّم (۲)

دیدارنیوز: در توضیح نخستین اپیزود از موسیقی محرم که در پادکست موزیکسین آمده، راوی می‌گوید: «هم‌نوایی در عزا، این همون چیزیه که هر سال در ایام محرم پیروان مذهب شیعه در سوگ شهادت سومین امامشون انجام می‌دن، اما نوای عزا قدمتی به اندازه‌ی تاریخ داره و به سال‌ها پیش از اسلام بر می‌گرده.
در این شماره به بررسی موسیقی فیلم‌ها، سریال‌ها و همین‌طور تصنیف‌ها، سمفونی‌ها و قطعات موسیقی‌ای می‌پردازیم که درباره، یا الهام گرفته از واقعه عاشورا بوده‌اند.»

قسمت دوم این پادکست را اینجا بشنوید

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی