تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
یک منبع مطلع خبر داد

آخرین جمع‌بندی ایران تحویل «بورل» شد؛ دو روز سرنوشت‌ساز

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان روز گذشته (دوشنبه) اعلام که تا ساعت ۱۲ شب پیشنهاد‌های نهایی ایران را به هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا ارائه می‌دهد. یک منبع مطلع در این باره ارسال پاسخ ایران به جوزپ بورل هماهنگ کننده مذاکرات هسته‌ای را تایید کرده است.

کد خبر: ۱۳۵۵۹۰
۰۸:۰۹ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

آخرین جمع بندی ایران تحویل «بورل» شد

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز دوشنبه در سخنانی از ارسال پاسخ ایران به جوزپ بورل رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات هسته‌ای میان ایران و ۱+۴ و آمریکا خبر داده بود.

یک منبع مطلع ارسال پاسخ ایران به جوزپ بورل هماهنگ کننده مذاکرات هسته‌ای را تایید کرد.

حسین امیرعبداللهیان در سخنان روز دوشنبه خود گفت که طرف آمریکایی اخیرا در دو موضوع انعطاف شفاهی نشان داد، اما این باید مکتوب شود. مهم این است که موضوع تضمین‌ها هم با واقع بینی آمریکا مواجه شود.

به گفته امیرعبداللهیان اگر این نظرات تامین شود ایران آمادگی دارد وارد مرحله جمع بندی شود و توافق را با حضور وزیران خارجه اعلام کند.

وی گفت که حداکثر تا ساعت ۱۲ امشب (شب گذشته) آخرین جمع‌بندی خود را به صورت مکتوب در مورد مسائل باقی‌مانده به هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا ارائه می‌دهد و اگر واکنش آمریکا همراه با واقع‌بینی و انعطاف باشد. توافق رخ می‌دهد و اگر انعطافی نشان ندهند باید بیشتر گفتگو کنیم.

این منبع مطلع همچنین اظهار کرد که انتظار این است تا دو روز آینده به طور متقابل پاسخ طرف مقابل را دریافت کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی